Første i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.105 visninger
66 svar
21 synes godt om
1. august 2013

Tulipan

Melder mig forsigtigt ind i gruppen
Er i dag 4+5 og har termin 5.april
Glæder mig til der kommer flere til gruppen!
Masser af babystøv herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Eliza

Melder mig forsigtigt ind i gruppen
Er i dag 4+5 og har termin 5.april
Glæder mig til der kommer flere til gruppen!
Masser af babystøv herfra!

Kuk kuk jeg er her os  5+0 idag   Med termin 3 april (egen sjusket beregning selvfølgelig) 

men med sønnen min var egen beregning af termin os 3 feb. rykket til 5. Feb ved NF.  Og sat igang/født 17. Feb, så måske mønstret gentager sig 

Tillykke med babymavse.

Anmeld

2. august 2013

Tulipan

Eliza skriver:

Kuk kuk jeg er her os  5+0 idag   Med termin 3 april (egen sjusket beregning selvfølgelig) 

men med sønnen min var egen beregning af termin os 3 feb. rykket til 5. Feb ved NF.  Og sat igang/født 17. Feb, så måske mønstret gentager sig 

Tillykke med babymavse.

Hvor dejligt!! Tillykke til dig også! Min termin er også hjemmeberegnet, så nu må vi se om den holder...

Anmeld

3. august 2013

Eliza

Læste lige i din profil. Hvor er det dog uretfærdigt. jeg krydser finger for ar bebs blir hvor den er.  Og sender en masse babyklister 

Bliver hyggeligt at følges  sys godt nok stadig det er lidt uvirkeligt, men mon ik det bliver nemmere når man ser "den" til scanning. 

Skal du til tidlig scanning, med den historie du har i rygsækken? 

Anmeld

3. august 2013

Tulipan

Eliza skriver:

Læste lige i din profil. Hvor er det dog uretfærdigt. jeg krydser finger for ar bebs blir hvor den er.  Og sender en masse babyklister 

Bliver hyggeligt at følges  sys godt nok stadig det er lidt uvirkeligt, men mon ik det bliver nemmere når man ser "den" til scanning. 

Skal du til tidlig scanning, med den historie du har i rygsækken? 

Tak hvor er du sød :-)
Håber også meget at den blir der! Min kæreste tror ikk rigtigt på det den her gang...
Jeg har ikke været ved læge endnu men tror jeg vil prøve at få en scanning fra der 6+2 hvor man ska kunne se hjeteblink... Måske et par dage efter for at være sikker

Ka se du har en dejlig dreng i forvejen
Er det så en planlagt 2'er du forhåbentlig får nu?

Anmeld

3. august 2013

Eliza

Anonym23 skriver:

Tak hvor er du sød :-)
Håber også meget at den blir der! Min kæreste tror ikk rigtigt på det den her gang...
Jeg har ikke været ved læge endnu men tror jeg vil prøve at få en scanning fra der 6+2 hvor man ska kunne se hjeteblink... Måske et par dage efter for at være sikker

Ka se du har en dejlig dreng i forvejen
Er det så en planlagt 2'er du forhåbentlig får nu?

Både ja og nej. Vi ville stille og rolig gå Igang. Malthe tog 3 år at lave, så vi regnede slet ik med at det sku gå så stærkt 

Så den skal lige sluges 

Og så kan jeg ik helt forstå at lille bitte Malthe skal være storebror 

Anmeld

3. august 2013

Tulipan

Eliza skriver:

Både ja og nej. Vi ville stille og rolig gå Igang. Malthe tog 3 år at lave, så vi regnede slet ik med at det sku gå så stærkt 

Så den skal lige sluges 

Og så kan jeg ik helt forstå at lille bitte Malthe skal være storebror 

Ej det var også vildt at der er så stor forskel i hvor lang tid der går. Men sådan er det jo nogle gange.
Hvor gammel er Malthe?

Anmeld

3. august 2013

Eliza

Han bliver 1,5 her den 17 august  Han når ca at blive 2år og 2 mdr inden han (forhåbentlig ) skal være storebror. 

har du styr på hvornår vi skal til læge og ha lavet bp til double testen? Er det 8+ eller 9+?? 

Anmeld

3. august 2013

Tulipan

Eliza skriver:

Han bliver 1,5 her den 17 august  Han når ca at blive 2år og 2 mdr inden han (forhåbentlig ) skal være storebror. 

har du styr på hvornår vi skal til læge og ha lavet bp til double testen? Er det 8+ eller 9+?? 

Der er da en dejlig aldersforskel, så får de meget ud af hinanden.

Nej det ved jeg ikke for jeg nåede aldrig at få lavet vandrejournal osv sidst fordi jeg tabte den et par dage inden jeg skulle have været ved lægen og få det lavet.

Ifølge SSI er det
"Doubletesten udføres på en almindelig blodprøve fra moderen taget i 8. - 13. graviditetsuge. Det er bedst, hvis blodprøven tages så tidligt som muligt. Resultatet foreligger i løbet af 2-3 hverdage. Risikoen for kromosomsygdom beregnes ud fra måling af to forskellige stoffer i blodet, moderens alder og det forventede fødselstidspunkt"

Regner med at få lavet en test her om en 10 dage og hvis der er hjerteblink bestiller jeg en tid hos min læge til alt det andet

Anmeld

3. august 2013

Eliza

Tak for det  Jeg har taget 4 test og allerede inden jeg testede havde jeg samme "du er gravid" følelse, som da jeg ventede Min søn. 

Så stærk en følelse, at man bare ikke er i tvivl  

Så jeh venter med at ta til lægen, til d 30. Der har jeg alligevel taget fri 

Desværre er jeg nok nød til at ring mandag, for store klovn jeg er, så mangler jeg 3. Og sidste hpv vaccine 

og så skal jeg os li huske at minde ham om at ta ekstra blod, for at bestemme babys blodtybe damn jeg hader at blive stukket i 

Lider du ellers under nogle symptomer?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.