Første i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Tulipan

Eliza skriver:

Tak for det  Jeg har taget 4 test og allerede inden jeg testede havde jeg samme "du er gravid" følelse, som da jeg ventede Min søn. 

Så stærk en følelse, at man bare ikke er i tvivl  

Så jeh venter med at ta til lægen, til d 30. Der har jeg alligevel taget fri 

Desværre er jeg nok nød til at ring mandag, for store klovn jeg er, så mangler jeg 3. Og sidste hpv vaccine 

og så skal jeg os li huske at minde ham om at ta ekstra blod, for at bestemme babys blodtybe damn jeg hader at blive stukket i 

Lider du ellers under nogle symptomer?? 

Jeg havde også gættet det dagen før jeg testede fordi mine bryster var vokset og det er de stadig.
Ud over det har jeg haft lidt ligamentsmerter de dage jeg skulle have haft mens men de er næsten gået over. Jeg har i forvejen lavt blodtryk, så ved ikk om det er baby eller varmen der gør at jeg er ved at besvime hver gang jeg rejser mig!
Har ikke fået kvalme endnu heldigvis! Men det kommer nok snart hvis det blir ligesom sidst...

Må du så godt få vaccinen mens du er gravid?
Træls du ikke ka li at blive stukket, jeg synes det er noget man vænner sig til kikker bare væk når det er

Hvilke synptomer har du siden du vidste du var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Eliza

Havde lidt halsbrand og kvalme, men inden det sys jeg bare manden stank bare af alhohoL, og vi drikker altså sjældent. Han tar måske en øl 5 gange om året  Et par dage efter gik det så op for mig at det var vores vaskemiddel  som bare hørmer af alhohol. Så vidste jeg jo nok godt det var noget 

Med min søn brækkede keg mig fra uge 7 til 27 så håber virkelig jeg slipper billiger denne ganG. 

ved fraktisk ik om jeg kan få vaccinen. 

min søn er heldigvis os rh negativ og håber os den næste er. Det er da trods alt 2 stik mindre 

Anmeld

5. august 2013

Janne2812

Melder mig forsigtig på banen  

Er idag 4+4 har termin  10 april 2014 

Anmeld

7. august 2013

stjernehimmel

kommer snigende på listetær..... jeg melder også min ankomst... efter egen beregning er jeg 5 uger i dag..(har termin den 9 april )

. tog testen i mandags og sørme om der ikke var 2 streger.... pyyyh.. gemalen ved vi venter os( ønskebarn) men ellers ingen da der har været sket en  masse den seneste tid så har valgt at pga stress osv kommer nyheden først ud når jeg rammer 12 uger....( hvis der gud forbyde skulle ske noget) jeg har i forvejen en datter på knap 8 år fra et tidligere forhold....

Og TILLYKKE til jer alle :-)

Anmeld

7. august 2013

Eliza

stjernehimmel skriver:

kommer snigende på listetær..... jeg melder også min ankomst... efter egen beregning er jeg 5 uger i dag..(har termin den 9 april )

. tog testen i mandags og sørme om der ikke var 2 streger.... pyyyh.. gemalen ved vi venter os( ønskebarn) men ellers ingen da der har været sket en  masse den seneste tid så har valgt at pga stress osv kommer nyheden først ud når jeg rammer 12 uger....( hvis der gud forbyde skulle ske noget) jeg har i forvejen en datter på knap 8 år fra et tidligere forhold....

Stort tillykke 

de store børn (fars børn på 12 og 17) får det afvide, når de kommer hjem fra ferie med deres mor, på lørdag. 

Deres reaktion er den eneste som betyder noget for os  Men de elsker deres lillebror over alt på jorden, trods det er en ny mor og aldersforskellen. Så vi tror og håber de bliver glade 

Resten af familien kommer nok de næste par uger. Det haster ikke. 

Tror jeg smider bomben på jobbet omk 10. Uge. Når jeg har en tid til NF. Det gør det nemmere at få fri, hvis de ved det er derfor og jeg har ret til fri 

Overvejer om Malthe skal ha en "jeg skal være storebror" bluse på i vuggestuen. (Jeg arbejder der) så kan han gi dem et vink med en vognstang

Anmeld

7. august 2013

Eliza

Janne2812 skriver:

Velkommen til  Dejligt at der tusser lidt flere til. Stort tillykke 

Anmeld

7. august 2013

stjernehimmel

Eliza skriver:

Stort tillykke 

de store børn (fars børn på 12 og 17) får det afvide, når de kommer hjem fra ferie med deres mor, på lørdag. 

Deres reaktion er den eneste som betyder noget for os  Men de elsker deres lillebror over alt på jorden, trods det er en ny mor og aldersforskellen. Så vi tror og håber de bliver glade 

Resten af familien kommer nok de næste par uger. Det haster ikke. 

Tror jeg smider bomben på jobbet omk 10. Uge. Når jeg har en tid til NF. Det gør det nemmere at få fri, hvis de ved det er derfor og jeg har ret til fri 

Overvejer om Malthe skal ha en "jeg skal være storebror" bluse på i vuggestuen. (Jeg arbejder der) så kan han gi dem et vink med en vognstang

Hende af min har ønske sig en lillebror eller søster de senste 2 år.... så hun flipper helt ud når hun får det afvide....  har os planer om at hun får en trøje på hjem til kærestens forældre...fnis......(det er hans første barn)

Anmeld

8. august 2013

Lotte90

Jeg melder mig også forsigtigt ind. Er idag 5+5 med termin D. 5 april

Anmeld

8. august 2013

Tulipan

Janne2812 skriver:

Jubii tillykke Dejligt mere flere i gruppen

Anmeld

8. august 2013

Tulipan

stjernehimmel skriver:

Jo tak og stort tillykke til dig også!!!
Jeg holder også mit meget hemmeligt indtil 12. uge fordi jeg er bange for at tabe igen...
Det er nogle spændende men nervepirrende uger indtil nf!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.