Jeg har kun een ting at sige og det er HUNDELOVEN!
Og bor du i Holsterbro og har hund, så pas på! En vis betjent har sørget for at hans brors hund er blevet aflivet. Han hentede den selv og så den blive aflivet. Han har hentet sin fætters hund og fået den aflivet. Han har MANGE hunde på samvittigheden og tro ikke at de allesammen har muskelhunde-gener. Han gør det udelukkende for at vise sin magt! Pt. så står to hunde til at blive aflivet imorgen fordi denne betjent MENER de indeholder en ulovlig race. Ikke fordi de har været oppe at toppes eller været ude i anden dårlighed, de var ude at gå en tur med ejer!!!!
Han tager alt hvad han kan få fra folk for at såre dem mest muligt.
Og bor du i Nordsjælland så gælder samme advarsel!
Pas på ALLE jeres hunde. ALLE hunde, ALLE! kan pt ifh. Til hundeloven aflives hvis DU ikke kan bevise at din hund ikke har en forbudt race i sig eller bare en blandingshund uden stamtavle - skyder de din hund til at have et eller anden i sig, risikere du aflivning og din hund kan godt blive frikendt - men nogen gange sker det EFTER hunden er blevet aflivet!!!!!!
Jeg og min mand vil rigtig gerne selv have hund, MEN pt. tør jeg ikke. For jeg vil ikke nødvendigvis have en med stamtavle, hvis det er en Rundkørsel jeg forelsker mig i 
Har deltaget i alle demoer mod hundeloven undtagen een. Og jeg går med igen D. 13.10.13 i KBH!
Anmeld