Wik skriver:
Du er meget hård, og skrå sikker. Du kan ikke sætte lighedstegn mellem dit arbejde til daglig og sandheden. Du skriver at Poilo ødelægger vores børns knogler, og det kan den da også i værste tilfælde, men i langt de fleste tilfælde får du influence agtige symptomer, og bliver rask uden men igen. Du får det til at lyde som om, man har dødsdømt sine børn fordi man ikke lader dem vacciner, på den måde synes jeg ikke du lader folk have andre opfattelser af tingene.
Du skriver også at jeg skal være kilde kritisk, det er vi alle sammen klar over når vi læser på nettet. Hvis jeg har læst uafhængige kilder omkring en sammenhæng mellem MFR og autisme, og retten i USA og Italien har givet medhold i anklagerne og udbetalt million beløb i ersatning.
jeg siger ikke at du ikke har ret i mange af dine indlæg, men jeg synes du maler et skræmmebillede af de sygdommen vi vacciner imod.
Du har læst på wikipedia Ikk?
Der står til gengæld også at de 95% som bliver knap så syge, er smittebærer.. Og hvis du læser videre om polio, så er der også senfølger som tit opstår i alderdommen. Også selv om man ikke har været særlig syg tidligere.
Ja, jeg arbejder med det og ved også hvilke bakterier vi er mest påpasselige med at omgåes. Og det er ikke fordi det er små søde puttenutte bakterier, men grimme bakterie som kan gøre os rigtig syge og uarbejdsdygtige og noget vi i værste fald kan død af.
Der er også en grund til at polio er så godt som kapslet ind i en bygning på instituttet.
Ja, jeg syntes det er forfærdelige sygdomme, der er forbundet med en stor risiko. Jeg ved hvad vaccinerne indeholder og det er rimelig harmløst. Jeg ved hvor meget vi er kontrolleret i hoved og r..
Er der det mindste i vejen med vaccinerne bliver de tilbagekaldt. Arbejde med biologiske ting er ikke en nem proces.
Dermed sagt at de der lever med sygdommene rundt i verden ville give deres højre arm for en vaccine fordi de til dagligt ser konsekvensen af at lade være.
Tæl indlæggelsesdage for dem der var berørt af mæslingeepidemien.. Hvad har det ikke kostet kontra hvad vaccinen koster?
Det her har sådan set ikke noget gøre med mit arbejde, jeg er oplyst via mit arbejde. Og ja, jeg er kritisk overfor hvad jeg høre og ser.
Der er flere debatter herinde på side vedr. Vacciner hvor kildekritik har være ikke eksisterende. Misforståelse er opstået.
Fint med mig at folk stiller spørgsmål om vaccinerne.. Og er kritiske. Men hvis et fravalg hos 10-20% af befolkningen kan resulterer i en epedemi/pandemi.... Så syntes jeg ikke et fravalg er i orden da der også er et samfundsansvar i det.