Christina A skriver:
Alle mine tre børn følger vaccinationsprogrammet og kunne ikke finde på at gøre andet. De konsekvenser det kan have både for børnene og andres børn og vores samfund som helhed er for store ved at lade være. Grundene til at vi ikke behøver frygte de sygdomme er netop at de forhindres i at udbredes via vaccinationer så de ikke blusser op igen. Børnene kan få farlige føgesygdomme af de sygdomme der vaccineres imod og i DK er vaccinerne så gennemtestede og sikre som de overhovedet kan blive. 
Mine børn blev ved enkelte af vaccinationerne lidt varme om aften men ikke feber. Jeg har læst meget om vaccinationer og sat mig ind i det inden de er blevet vaccineret . Den eneste vaccine jeg er lidt usikker på er HPV-vaccinen der skal gives til piger som 12-årige fordi den er så ny og man ikke ved så meget om bivirkningerne endnu. Men har heldigvis en del år før der skal tages stilling til den og så er der jo nok kommet en del mere viden om det.
Du har ret med HPV virusen, synes faktisk det er vildt at den er kommet på vaccine programmet allerede. Jeg giver dig 100 ret i at vi bør sikre vores børn og andres børn mod disse sygdomme, men jeg er nød til at stille spørgsmålstegn ved det
Jeg håber du har ret i at vaccinerne er gemmemtestet og også ufarlige, i dag er der jo flere og flere med autisme, allergi og astma mv. Jeg ved ikke hvorfor men nogen hømopater mv. mener det kan være enten vacciner, erstatnings mælk eller mad, pesticider i maden mv. Jeg er ikke faglært i medicin eller andet, så jeg ved kun hvad jeg læser, høre og undersøger.
Jeg er derfor nysgerring man ønsker jo bare det bedste for sine unger, og det ved jeg også du vil
Anmeld