Tynen skriver:
Jeg er meget enig i det du skriver!
Jeg kan ikke se hvorfor en PA absolut SKAL være dyr for at være god.
Det handler jo ikke nødvendigvis om det man laver, men om dem man er sammen med!
Derfor synes jeg det er rigtig ærgeligt at penge skal komme imellem venner (For at sige det lidt drastisk)
Jeg håber, håber, håber VIRKELIG at veninden forstår situationen - Men altså, hvad skal man gøre når man ikke har pengene.
Som Line skriver, så ville jeg selv være led og ked af at skulle låne penge af min familie til en PA (Læs: Spas) når man i forvejen har en lidt kneben økonomi.
(Det har vi selv lige haft og var selv på nippet til at melde fra den til føromtalte PA hvis det blev for dyrt)
______
Har gået og tænkt over den kommentar de sidste par dage, og vidste ikke om jeg overhovedet skulle kommentere den.
Jeg blev selv lidt "Hvad dælen mener du lige med det" - Den kom rimelig pludseligt.
Men det er nok fordi jeg er en af dem der er meget herinde og så tænker over om det er noget jeg har skrevet eller gjort?!
Kan du ikke uddybe hvad det er du er så træt af, istedet for bare at logge af og så er det det?
_______
Hørt! Og helt enig, men det er der vel ingen, der kan være i tvivl om.

Men igen: Jeg er SÅ glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der ikke vil gå ud at låne penge af mine nærmeste for at komme til PA!! For jeg var virkelig ved at overveje, om jeg mon bare var verdens største egoist, som i grunden ikke fortjener at have nogle venner.
Og siden jeg har den største respekt for jer Siber, Line og dig Tynen - og jer andre, der har skrevet for længere tid siden selvfølgelig også! - og ved, at I er nogle gode, kærlige og loyale venner, så har jeg det efterhånden helt fint med mig selv igen.
Mht den med "pigefnidderen," kan jeg ikke lige forestille mig, at det er noget, du har gjort Tynis, for du er da noget af det mindst pigefnidrede, jeg kender.
Jeg spekulerede på, om det handlede om rygklapperi? Altså det at én - i dette tilfælde mig - skriver "buhu, de andre i mit liv er dumme" og så får en masse opbakning herinde...
Men er det ikke det, man har sine venner til? Altså til at fortælle én, at man er god nok, selvom man en gang imellem tager fejl?
Nå, det er selvfølgelig også kun spekulationer, som jeg hellere burde undlade at komme med. Det kunne bare være rart at høre, om det drejer sig om noget, vi rent faktisk har gjort forkert eller det bare er dårlig kemi.
Knus hende med forbogstaverne