Marco2 skriver:
Ja, undskyld mig men det er netop sådan noget her der gør mig såååå træt af denne juli gruppe.
Jeg har ikke været meget på på det sidste, netop pga sådan noget pigefnidder som det her..
Skaulle nok bare været blevet helt væk.
Du siger du kommer i det røde felt. tror også jeg er på vej derop nu, så logger af.
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du er så negativ overfor arrangementet, og opsætter så kraftige ultimatumer...
Hvorfor ikke bare snakke med de implicerede og finde ud af hvad arrangementet går ud på?
Jeg tror ikke de piger der har arrangeret arrangeret polterabenden har gået ind i deres betragning og analyseret de sociale sammensætninger i det danske samfund og sammenholdt dem med den demografiske sammensætning af de piger der skal deltage.
Jeg tror de har gjort deres bedste, i dit fravær, for at sammesætte en helt fantastsk dag for din veninde.
Og så må du jo deltage i det omfang du kan og har råd til.
Mere lå der ikke i mit svar...
Men jeg ved jo ikke hvem du er, og det er for så vidt også ligegyldigt, men jeg gav dig et svar på dit spørgsmål. Lagde ikke op til en diskussion af MIN privatøkonomi eller en tilsvining af dig. Så jeg synes måske du skal falde lidt ned og svare folk ordentligt.
Hvis ikke du vil ha' svar fra begge sider, skal du ikke spørge i et åbent forum!
AG - pissed!
Jeg er overrasket over og ked af din reaktion på mit svar til dig. Det var bestemt ikke min hensigt at lyde så aggressiv, som det lader til, at du har læst tonen i mit indlæg som.
Jeg er også meget forvirret over, hvad du mener med pigefnidder som det her.
Jeg var med mit indlæg ude på at lægge op til en diskussion af emnet som sådan og er derfor glad for, at du bidragede med et modsat synspunkt og det skulle jeg sikkert have sagt mere tydeligt, da mit skrevne ord åbenbart har virket meget mere vredt end det var.
Jeg forstår ikke, hvad du mener med, at du ikke forstår, hvorfor jeg er så negativ over for arrangementet og opstiller kraftige utimatummer? Jeg er negativ over for arrangementet, fordi ikke alle har råd til at deltage og nej, jeg synes ikke, arrangørerne har gjort deres bedste, når de ender med noget, der er for dyrt til flere.
Men du får mig alligevel til at få lidt røde ører over min galde på dem, for de har selvfølgelig ikke gjort det for at genere nogle og på den måde har de selvfølgelig gjort deres bedste. Jeg synes bare ikke, de har tænkt sig så godt om.
Men på den anden side; hvis det er blevet normen, at en polterabend gerne må koste op til 1000,- kroner, er det jo ikke på nogen måde deres skyld, men derimod et problem, som jeg synes, de fleste har godt af at høre om, hvis de står for at skulle arrangere en polterabend på et tidspunkt.
Og der kunne det nok være en udmærket idé at analysere lidt på de økonomiske forhold i dagens Danmark, før man kaster sig ud i planlægningen af sådan et arrangement.
For man giver jo altså heller ikke sin veninde den mest fantastiske dag, hvis halvdelen af veninderne må blive hjemme.
Mht. at snakke med de implicerede og høre, hvad arrangementet går ud på, er jeg heller ikke helt med, hvad du mener? Jeg kender godt planen for dagen og ved, hvad vi skal, men jeg vil ikke nævne det her, fordi jeg ikke vil risikere at min veninde læser med og får afsløret planerne for dagen.
Og det er også grunden til, at jeg er anonym, ikke for at skjule mig for jer. Det var mig, du var til fest hos i oktober sidste år.
Jeg er ked af, at du er blevet så vred på grund af noget, jeg har skrevet og var bestemt ikke ude på at lange ud efter dig som person, din privatøkonomi eller at hænge dig ud, som et enestående tilfælde af ignorant rigmand.
Det jeg var vred på, var den holdning, som jeg læste i dit indlæg: at alle selvfølgelig har råd til at deltage og at det er et spørgsmål om vilje og gavmildhed.