Miss-86 skriver:
Alt det har jeg sådan set prøvet.
Sidste forår, lovede han mig PB september senere samme år.. Det kunne han ikke, da vi kom til datoen, hvor han så lovede mig starten af dette år, det kunne han heller ikke.
Jeg havde faktisk sagt til ham, at hvis han ikke ville påbegynde PB starten af dette år, så skulle det ikke være os 2 mere.
Ja, da vi så kom dertil og jeg sagde til ham, at så måtte det ende, så ville han hellere pakke sine ting, end han ville påbegynde PB..
Og da han så snakkede om det, ja, det kunne jeg bare ikke klare. For jeg elsker ham over alt på jorden og vil ikke undvære ham.
Så jeg sagde egentlig til ham at jeg ville vente på ham, men ikke i flere år, helst heller ikke ½ år, men det er der jo så gået nu.
Tiden går og går, uden han rykker sig - Det er sindssygt svært.
At han er villig til at pakke sine ting og smutte end at overveje en dato for PB siger i min verden ret meget.
Jeg synes man skal respektere hinanden i et forhold, men hvori ligger gensidig respekt hvis den ene part skal rykke helt til højre fordi den anden part ikke lige har lyst til at rykke i midten - eller i det mindste bare overveje om det er om en time eller om 2 år - og hvor fedt er det så at du sidder helt til højre og han helt til venstre fordi kompromis ikke er en mulighed for ham ?
Mener IKKE at man bare skal smide sit forhold i skraldespanden - men i har været sammen i mange år, haft snakken en milliard gange, han har lovet opstartsdato , rykket den og rykket den igen!
Tror du selv på at han bliver klar ?
Kan godt forstå at du er i er dilemma , men jeg havde efter 2 år i højre side uden at vide hvornår midten rammes sku nok opgivet håbet og min kærlighed ville nok ikke være den samme - ville glide fra hinanden og sige slut for forholdet. Ville ikke kunne leve sammen med en der ikke kender ordet kompromis.
Håber det ordner sig snarest og jeres kærlighed kan blomstre i en baby!
Mange kram herfra