Min mand ville aldrig være blevet klar. Han kunne heller ikke definere hvad det var han ikke var klar til, han havde bare SLET ikke lyst. Der var rigtig hårdt for mig, og jeg var følelsesmæssigt i en rutschebane når skrukhedeb var værst. Vi ville måske aldrig have fået børn hvis ikke vi havde det uheld vi havde en sen aften hvor vi lige var hjemvendt fra en skøn ferie. Det uheld viste sig senere skulle blive til vores højtelskede datter! Nu venter vi nr. 2. Min mand siger nu at han slet ikke kan genkende hans tanker omkring det at få børn - og at alt hvad han frygtede omkring det SLET ikke er gået i opfyldelse. Han er blevet et mere lykkeligt menneske af at være blevet far, og vi elsker hinanden endnu højere end før. Jeg var så 'heldig' at det endte med ikke at være en beslutning der skulle træffes, for er ikke sikker på at han nogensinde var blevet klar. Jeg er bange for at det med tiden havde drænet vores ægteskab og jeg var blevet bitter på ham. Og jeg er endda kun 24 år. Jeg elsker ham og ville have børn MED ham, men ved ikke om jeg ville have endt med at blive 'syg' af længsel efter et ønske der aldrig ville blive opfyldt. Jeg syntes du skal fortælle din kæreste, uden at ligge fingre imellem, hvor stor betydning det at blive mor har for dig og at du vil blive en langt lykkeligere kvinde hvis han opfylder dit ønske. Skriv det eventuelt i et brev til ham. Så må han tygge på det og beslutte sig. Skrukhed forsvinder efter min erfaring IKKE, og det kan på sigt blive ødelæggende for jeres forhold at dit hjerte er 'sygt'.
Anmeld