Skrukheden melder sig lidt igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Trekløver(:

Miss-86 skriver:

Jaa, meget hårdt og blive ved ..
Indimellem kommer der også en hentydende kommentar, ikke direkte, men bare en lille hentydning - Kan ikke lade være

Han har en kammerat der har et barn og en anden kammerat der venter barn, men ellers ikke :/

Hvis jeg skulle vente så længe på min kæreste, så havde jeg nok også kommet med en hentydning eller to Specielt hvis han slet ikke kunne give mig en nogenlunde tidshorisont, og når i har den alder i har.

Men det kan være svært med de mænd. Mange bliver først klar den dag testen er positiv eller når barnet er født, men det kan du jo ikke bruge til noget selvfølgelig, når din kæreste ikke vil smide præventionen 

Ønsker for dig han snart kan give dig et svar på hvornår i kan gå i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Miss-86

STN skriver:

Nej det er rigtigt... man kan jo ikke presse folk til sådan en stor beslutning!

Og desuden ville det heller ikke være fedt at få et barn med én, som ikke ville ha' det 

Men min kæreste var jo også 32 inden han var klar til at blive far, men det havde nok ikke været sådan, hvis ikke der var den aldersforskel på os

Nej nemlig!

Det "sjove" er at, hvis jeg blev gravid ved et uheld, ville han beholde det. Nå, men det er et sidespring!

Men jeg håber ikke jeg skal vente til han er 32 år, puuha, der er 4 år endnu!

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

malle23 skriver:

Hvis jeg skulle vente så længe på min kæreste, så havde jeg nok også kommet med en hentydning eller to Specielt hvis han slet ikke kunne give mig en nogenlunde tidshorisont, og når i har den alder i har.

Men det kan være svært med de mænd. Mange bliver først klar den dag testen er positiv eller når barnet er født, men det kan du jo ikke bruge til noget selvfølgelig, når din kæreste ikke vil smide præventionen 

Ønsker for dig han snart kan give dig et svar på hvornår i kan gå i gang

Lige netop det har jeg også sagt til ham, at han nok først er klar når baby er kommet til verden, meeen den er han ikke helt med på - Måske han ikke tror på mig, jeg ved det ikke!
Men ja, som du skriver, så er det jo svært, når han ikke vil gå med til at droppe præventionen - Jeg havde håbet, at det havde hjulpet lidt, da jeg smed mine p-piller for 1 ½ år siden, men NEJ, han er meget standhaftig!!

Anmeld

25. juli 2013

Trekløver(:

Miss-86 skriver:

Lige netop det har jeg også sagt til ham, at han nok først er klar når baby er kommet til verden, meeen den er han ikke helt med på - Måske han ikke tror på mig, jeg ved det ikke!
Men ja, som du skriver, så er det jo svært, når han ikke vil gå med til at droppe præventionen - Jeg havde håbet, at det havde hjulpet lidt, da jeg smed mine p-piller for 1 ½ år siden, men NEJ, han er meget standhaftig!!

Ja det er skisme lidt svært. Kunne bedre forstå det hvis i var 20-25, men forstår godt du gerne vil nå at være ung med dine børn. Men der er jo ikke så meget at gøre, end at vente på han kommer og siger han er klar. 

Ellers kunne han da i hvert fald lige sige om han mener der går 1 år eller 5 inden han vil prøve. Så du ikke skal gå i den uvished. Det må være ulideligt, hvis du ønsker dig det så brændende.

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

malle23 skriver:

Ja det er skisme lidt svært. Kunne bedre forstå det hvis i var 20-25, men forstår godt du gerne vil nå at være ung med dine børn. Men der er jo ikke så meget at gøre, end at vente på han kommer og siger han er klar. 

Ellers kunne han da i hvert fald lige sige om han mener der går 1 år eller 5 inden han vil prøve. Så du ikke skal gå i den uvished. Det må være ulideligt, hvis du ønsker dig det så brændende.

Jaa det ER ulideligt .. Men det med en tidshorisont, det har jeg prøvet.

Forrige sommer, da jeg nævnte det for ham, der sagde han at han gerne ville vente et par år, og jeg har altid lært at et par er TO.. Såå egentlig burde det jo snart være, meen det tør jeg nu ikke sætte næsen op efter.

Anmeld

27. juli 2013

RiUL

Nu er det da på tiden han kommer ind i kampen, søde  

- Kan du ikke spørge ham, hvad det er han ikke er klar til mht at få børn? 

Han har jo ikke prøvet det før, så han ved jo ikke at han ikke er klar... Medmindre han da vil i byen hver weekend, så kan jeg godt forstå at han ikke er klar  

Synes du burde banke i bordet, og fortælle ham at nu har I ventet i 2 år, på at gå igang, og at du altså ikke kan vente mere.. Måske sætte ham i et dilemma.... 

Anmeld

28. juli 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Nu er det da på tiden han kommer ind i kampen, søde  

- Kan du ikke spørge ham, hvad det er han ikke er klar til mht at få børn? 

Han har jo ikke prøvet det før, så han ved jo ikke at han ikke er klar... Medmindre han da vil i byen hver weekend, så kan jeg godt forstå at han ikke er klar  

Synes du burde banke i bordet, og fortælle ham at nu har I ventet i 2 år, på at gå igang, og at du altså ikke kan vente mere.. Måske sætte ham i et dilemma.... 

Jaa, jeg synes nu også han skal komme ind i kampen .. Det er på tide.

Jamen, han ved ikke, hvad det er der gør at han ikke er klar - Det er ikke fordi han fester og går i byen eller noget i den stil..
Det er så svært, at han ikke kan beskrive, hvad det er der gør det..

Hmm, hvilket dilemma skal jeg sætte ham i ?
Jeg har fx. prøvet at sige til ham, at jeg ikke vil have sex, hvis vi skal bruge prævention - Jamen, så har vi bare ikke sex - Så synes ikke det var vejen frem, at straffe ham

Anmeld

28. juli 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Jaa, jeg synes nu også han skal komme ind i kampen .. Det er på tide.

Jamen, han ved ikke, hvad det er der gør at han ikke er klar - Det er ikke fordi han fester og går i byen eller noget i den stil..
Det er så svært, at han ikke kan beskrive, hvad det er der gør det..

Hmm, hvilket dilemma skal jeg sætte ham i ?
Jeg har fx. prøvet at sige til ham, at jeg ikke vil have sex, hvis vi skal bruge prævention - Jamen, så har vi bare ikke sex - Så synes ikke det var vejen frem, at straffe ham

Kan det ikke være fordi han er "bange" for det "ukendte" ved at få et barn  

Måske du kunne købe en baby bog, fx. politikkens graviditetsbog, og læse i den, og lade den ligge fremme, så han virkelig kan forstå hvor meget du virkelig gerne vil have et barn?

- Ellers kunne du jo sige til ham, at nu har du ventet (på ham) i snart 2 år, og at du ikke ved hvor længe mere du kan vente på at han bliver klar... Så må han jo opfatte det som han vil. Det behøver jo nødvendigvis ikke betyde at du vil finde en anden, men at det bare ikke KUN skal være på hans præmisser.

Ellers måtte han nu gerne få noget at min kærestes skrukhed 

Anmeld

28. juli 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Kan det ikke være fordi han er "bange" for det "ukendte" ved at få et barn  

Måske du kunne købe en baby bog, fx. politikkens graviditetsbog, og læse i den, og lade den ligge fremme, så han virkelig kan forstå hvor meget du virkelig gerne vil have et barn?

- Ellers kunne du jo sige til ham, at nu har du ventet (på ham) i snart 2 år, og at du ikke ved hvor længe mere du kan vente på at han bliver klar... Så må han jo opfatte det som han vil. Det behøver jo nødvendigvis ikke betyde at du vil finde en anden, men at det bare ikke KUN skal være på hans præmisser.

Ellers måtte han nu gerne få noget at min kærestes skrukhed 

Jeg har prøvet, intet hjælper. Han ved godt, hvor meget det betyder for mig.. Jeg har læst op for ham fra baby om mænd der blev fædre uden det var planlagt og om deres følelser omkring det. Jeg har forklaret ham at det blir sværere og sværere at blive gravid, samt at det kan tage lang tid, og at der går 9 mdr før barnet kommer.. Jeg hentyder til det i ny og næ.. Ja intet hjælper. Ja bare han kunne få lidt af din kærestes.. det her er ret frustrerende og tiden går bare. 

Anmeld

28. juli 2013

gonefishing

Miss-86 skriver:

Jeg har prøvet, intet hjælper. Han ved godt, hvor meget det betyder for mig.. Jeg har læst op for ham fra baby om mænd der blev fædre uden det var planlagt og om deres følelser omkring det. Jeg har forklaret ham at det blir sværere og sværere at blive gravid, samt at det kan tage lang tid, og at der går 9 mdr før barnet kommer.. Jeg hentyder til det i ny og næ.. Ja intet hjælper. Ja bare han kunne få lidt af din kærestes.. det her er ret frustrerende og tiden går bare. 

Jeg ville spørger ham om det er fordi han ikke vil havde børn med dig. Hvis det betyder så meget for dig og han ikke kan give dig en dato... i er ikke 17år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.