Miss-86 skriver:
Lige sådan jeg tænker : At han vil pakke sine ting fremfor PB, det siger jo bare noget om hvor LIDT klar han er 
Men altså, vi har det skønt sammen og jeg har været i stand til og ligge PB på hylden og vi har kunnen nyde hinanden..
Men det er svært, at jeg er SÅ klar og han er så LIDT klar..
Vi har været sammen i næsten 10 år og vil ikke smide det ud, fordi at vi ikke kan komme til en enighed..
For HVIS jeg sagde at jeg ikke gad forholdet mere, Hvem ved så, hvornår jeg finder en anden OG hvornår er han så klar..
Jeg ved hvad jeg har, jeg ved ikke hvad jeg får og jeg elsker min kæreste overalt på jorden
NEJ, jeg tror ikke han bliver klar, for han har ikke rykket sig 5 cm, på de 2 år, sååe jeg tror det ikke. Men hvordan får jeg ham overbevist om at han nok ikke bliver klar og at han er nødt til at springe ud i det?
F**K jeg hader skrukhed!
Og lige præcis derfor tænker jeg at man ikke nødvendigvis skal smide et forhold ud fordi man ikke lige er enige om nogle ting pt.
Men havde det været mig så havde jeg ikke kunne fastholde kærligheden til den person som fratager mig retten til at udøve min drøm - at føre livet videre gennem et barn.
Hypotetisk kunne du om 3 måneder finde en ny fyr og i bliver hurtigt enige om at tiden er til børn - i går i gang og når i har været kærester i 1-1,5 år føder du en bebs.
Mener bare - du har en alder hvor hvis du skulle date at det ikke kommer bag på mændene at man gerne vil have børn, og at mændene man dater måske også rigtig gerne vil have børn.
Nej græsset er ikke grønnere på den anden side - men hvem ved, måske vokser det hurtigere?
Hvis du elsker din kæreste nok til at vente på ham er det da det du skal, men hvis drømmen vægter højere, så husk lige på at din kæreste faktisk blokerer for dig - og det skal du enten acceptere og leve med - eller tage action på.