Skrukheden melder sig lidt igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Miss-86

malle23 skriver:

Håber din kæreste snart føler sig klar til at gå i gang 

Jaaa, det håber jeg også.

Nu er de første 2 år gået, uden han har ændret mening :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Sitrani

Miss-86 skriver:

Vi har altid sagt at vi gerne ville have børn, lang tid, før vi (i min verden) havde alderen til det..

Også forrige sommer, så ramte skrukheden mig og ja, han er bare ikke klar, sååe det er ret svært at have gået sååå længe og været skruk uden nogle tegn fra hans side!

hvor gamle er I..?

Kan jeg godt forstå.... det må sgu være hårdt! Håber da for jer, at han snart er klar..... Det er nemlig det bedste i verden at blive forældre 

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

STN skriver:

hvor gamle er I..?

Kan jeg godt forstå.... det må sgu være hårdt! Håber da for jer, at han snart er klar..... Det er nemlig det bedste i verden at blive forældre 

Jeg er 26 år og han er 27 år .. Såå jeg vil gerne igang, synes alderen begynder at tage til.. Vil ikke være alt for gammel med mine børn (vi vil gerne have 2)

Anmeld

25. juli 2013

Sitrani

Miss-86 skriver:

Jeg er 26 år og han er 27 år .. Såå jeg vil gerne igang, synes alderen begynder at tage til.. Vil ikke være alt for gammel med mine børn (vi vil gerne have 2)

ja, så vil jeg da også mene, at det er ved at være tid Jeg var 24 år da jeg blev mor første gang, og min kæreste car 32 år...

Hvorfor siger han at han ikke er klar? Eller hvad er hans "grund" til ikke at have børn nu..?

Anmeld

25. juli 2013

Trekløver(:

Miss-86 skriver:

Jaaa, det håber jeg også.

Nu er de første 2 år gået, uden han har ændret mening :/

Kan godt forstå det er hårdt for dig at gå og vente og vente .... Når der er gårt to år.    

Hvad med jeres omgangskreds har de børn? 

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

STN skriver:

ja, så vil jeg da også mene, at det er ved at være tid Jeg var 24 år da jeg blev mor første gang, og min kæreste car 32 år...

Hvorfor siger han at han ikke er klar? Eller hvad er hans "grund" til ikke at have børn nu..?

Ja, det vil jeg også mene

Jamen, han siger bare at han ikke er klar og at han ikke føler for det lige nu.. Han kan ikke komme nærmere ind på det.

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

malle23 skriver:

Kan godt forstå det er hårdt for dig at gå og vente og vente .... Når der er gårt to år.    

Hvad med jeres omgangskreds har de børn? 

Jaa, meget hårdt og blive ved ..
Indimellem kommer der også en hentydende kommentar, ikke direkte, men bare en lille hentydning - Kan ikke lade være

Han har en kammerat der har et barn og en anden kammerat der venter barn, men ellers ikke :/

Anmeld

25. juli 2013

Sitrani

Miss-86 skriver:

Ja, det vil jeg også mene

Jamen, han siger bare at han ikke er klar og at han ikke føler for det lige nu.. Han kan ikke komme nærmere ind på det.

Okay... ja så er det jo svært 

Du kan jo ikke gøre andet end at vente, til han melder sig.... men så bliver han bare en ældre far, hvilket der jo heller ikke er noget i vejen for Der er jo mange kvinder der først får børn i 30'erne Selv er jeg også tilhænger af, ikke at være for gammel.. har altid sagt (da jeg var teenager) at jeg ville have mit første barn inden jeg blev 25 - og minsandten om det ikke skete!

Held og lykke med at få ham overtalt! 

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

STN skriver:

Okay... ja så er det jo svært 

Du kan jo ikke gøre andet end at vente, til han melder sig.... men så bliver han bare en ældre far, hvilket der jo heller ikke er noget i vejen for Der er jo mange kvinder der først får børn i 30'erne Selv er jeg også tilhænger af, ikke at være for gammel.. har altid sagt (da jeg var teenager) at jeg ville have mit første barn inden jeg blev 25 - og minsandten om det ikke skete!

Held og lykke med at få ham overtalt! 

Nej, det er der ikke - Men ventetiden er hård.

Jeg har også altid sagt til mig selv, at inden jeg var 25 år, ville jeg have mit første barn, meeen ja, det blev så ikke, så jeg tænkte inden jeg er 27 år, hvilket jeg snart bliver.
Så har sagt til min kæreste at jeg gerne vil have 2 børn, inden jeg er 30 år, sååå kan han selv bestemme farten .. Det sagde han ikke det store til!
SÅ nu må vi se - Det går ikke altid, som man forestiller sig.

Anmeld

25. juli 2013

Sitrani

Miss-86 skriver:

Nej, det er der ikke - Men ventetiden er hård.

Jeg har også altid sagt til mig selv, at inden jeg var 25 år, ville jeg have mit første barn, meeen ja, det blev så ikke, så jeg tænkte inden jeg er 27 år, hvilket jeg snart bliver.
Så har sagt til min kæreste at jeg gerne vil have 2 børn, inden jeg er 30 år, sååå kan han selv bestemme farten .. Det sagde han ikke det store til!
SÅ nu må vi se - Det går ikke altid, som man forestiller sig.

Nej det er rigtigt... man kan jo ikke presse folk til sådan en stor beslutning!

Og desuden ville det heller ikke være fedt at få et barn med én, som ikke ville ha' det 

Men min kæreste var jo også 32 inden han var klar til at blive far, men det havde nok ikke været sådan, hvis ikke der var den aldersforskel på os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.