Hvad hedder dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

Jenny12

Her havde vi snakket mest om Julius og Johan - men efter fødslen endte jeg på operationsbordet og farmand sad med vores søn i armene i de timer jeg var væk.

På opvågningen spurgte jeg min kæreste hvad vores søn skulle hedde. Julian var hans svar og det var helt sikkert

Det var et navn vi havde snakket om om, men ikke et der stod højt på min liste. Men nu kan vores søn jo ikke hedde andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Sujan skriver:

Vores datter hedder Maja... Et navn vi begge kunne lide:-) jeg ville gerne have Mia-Maja men var manden ikke vild med

Ej, hvor sjovt, jeg har også altid været vild med Mia-Maya, men min mand kunne heller ikke lide det. Vores dreng skulle have heddet Maya, hvis han var blevet en pige

Anmeld

20. juli 2013

Sujan

MoarHvidovre skriver:

Ej, hvor sjovt, jeg har også altid været vild med Mia-Maya, men min mand kunne heller ikke lide det. Vores dreng skulle have heddet Maya, hvis han var blevet en pige

Ja det var da lidt sjovt:-) kan slet ikke forstå hvorfor de ikke kan lide det... Er så sødt

Anmeld

20. juli 2013

Fenja09

Min datter hedder Alberte og jeg har altid sagt fra jeg var helt ung at fik jeg en dag en datter så skulle hun hedde Alberte. Jeg nævnte det for kæresten da vi fandt sammen og besluttede at jeg skulle smide p-pillerne, men der gik 3 år før jeg blev gravid og tænkte ikke at han huskede navnet.

Han var udsendt som soldat og jeg ringede og fortalte at jeg var gravid - det første han sagde var " bliver det en pige skal hun hedde Alberte". Om han huskede at jeg havde sagt det for år tilbage eller om han også bare elskede det pigenavn er stadig uklart

Vi var ikke særlig enige om drengenavne, men vi havde Valdemar, Storm og Ask på listen. Hvis jeg skulle få en pige til en dag vil det nok stå mellem Vigga, Olivia, Isolde og Elvira.

/Fenja

Anmeld

20. juli 2013

LilleSmølf

Jeg har aldrigt tænkt at jeg skulle have børn men SKULLE det være, ville jeg have en dreng og han skulle hedde Dean.

Møder så min kæreste og vi finder jo ud af, at vi meget gerne vil have børn. Han synes helt klart at Dean er et flot navn, men jeg "ombestemmer" mig og spørger, om vi ikke skal kalde ham Alexander, som er min kærestes mellemnavn. Havde virkelig lyst til at "opkalde" ham efter sin far, hvilket farman selvfølgeligt var enig i

Så nu hedder han Alexander Dean (:

Desuden er det meget smart for os, at det kan udtales på både dansk, bosnisk og engelsk.

Mens jeg var gravid drømte kæresten, at vi navngav ham Dumle, efter slikket, så nu er det faktisk hvad vi oftest kalder ham

Anmeld

20. juli 2013

SjeBets

Min den store pige hedder Mikka, opkaldt efter jordmoderen da faderen og jeg ikke kunne blive enige, da han var til Camilla og anne-mette- jeg var lidt mere hippi til lærke, ene, liv, og så videre. Men så hed jordmoderen Mikka, hende som tog imod vores pige, og det skulle hun da bare hedde. Det skiller sig ikke vildt ud, men er heller ikke et navn alle har.

Nummer to hedder Kalle, igen kunne vi ikke blive enige, jeg synes Magnus var sød, men det kunne manden bare ikke lide, og idag er jeg glad for jeg ikke fik en Magnus, da 2005 var det år der blev navngivet flest Magnusser, min nye kæreste har en Magnus og han vil altid hedde Magnus K, fordi der er flere af dem uanset hvor han er.

Nå men jeg gik på efterskole men en lille rødhåret skater type der hed Kalle... så det var da bare navnet.

Den her gang kan vi heller ikke blive enige .. hehe men det kommer nok vi har dog et drengenavn vi begge sjovt nok er vild med, men vil ikke lige skrive det før vi ved hvad vi får. Pige navn kan vi ikke blive enig om overhovedet jeg vil gerne opkalde efter min Bedste som gik bort den dag jeg fik min termin, og terminsdatoen var sjovt nok på hendes fødselsdag ...

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Min søn hedder Oliver da vi kunne blive enige om det og begge synes det er et flot navn, og det passer bare til ham!
Vi havde Micas, Silas og Matthew oppe og vende også

Hvis vi får en pige næste gang skal hun muligvis hedde Amy da vi synes det er sådan et smukt navn også Christine til mellemnavn, efter min bedste

Hvis vi får en dreng, ved jeg ikke hvad han skal hedde, muligvis Nicolai, men min mands fætter hedder Nicolai og hans bedsteven hedder Nicolai og ja, så vi er ikke sikre

Hyggelig tråd!

Anmeld

20. juli 2013

Faith

Mine drenge hedder Mikkel, Emil og Jonathan

Simpelthen fordi vi godt kan lide navnene og synes de passer godt sammen.

Anmeld

20. juli 2013

Faith

Faith skriver:

Mine drenge hedder Mikkel, Emil og Jonathan

Simpelthen fordi vi godt kan lide navnene og synes de passer godt sammen.

PS: Hvis vi skulle være så heldige at få en dreng mere engang, skal han hedde enten Matti eller August.

En pige skulle højst sandsynligt hedde Clara.

Anmeld

20. juli 2013

lycly

Jeg har en Julia og en Markus jeg valgte Julia i sin tid.
Min kæreste og jeg var fra start enige om Markus men havde også snakket om Mathias.

Får jeg en pige mere skal hun hedde Monika - efter min kærestes mor som døde da han var barn Eller, det er i hvert fald min plan, har ikke nævnt det for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.