Min den store pige hedder Mikka, opkaldt efter jordmoderen da faderen og jeg ikke kunne blive enige, da han var til Camilla og anne-mette- jeg var lidt mere hippi til lærke, ene, liv, og så videre. Men så hed jordmoderen Mikka, hende som tog imod vores pige, og det skulle hun da bare hedde. Det skiller sig ikke vildt ud, men er heller ikke et navn alle har.
Nummer to hedder Kalle, igen kunne vi ikke blive enige, jeg synes Magnus var sød, men det kunne manden bare ikke lide, og idag er jeg glad for jeg ikke fik en Magnus, da 2005 var det år der blev navngivet flest Magnusser, min nye kæreste har en Magnus og han vil altid hedde Magnus K, fordi der er flere af dem uanset hvor han er.
Nå men jeg gik på efterskole men en lille rødhåret skater type der hed Kalle... så det var da bare navnet.
Den her gang kan vi heller ikke blive enige .. hehe men det kommer nok vi har dog et drengenavn vi begge sjovt nok er vild med, men vil ikke lige skrive det før vi ved hvad vi får. Pige navn kan vi ikke blive enig om overhovedet jeg vil gerne opkalde efter min Bedste som gik bort den dag jeg fik min termin, og terminsdatoen var sjovt nok på hendes fødselsdag ...
Anmeld