Mine hedder: Dina, Lia, Liam og Linus
Min store pige vidste vi ikke kønnet på og havde kun et drengenavn; Jakob. Pigenavne var lettere for jeg havde altid tænkt om jeg fik en datter skulle hun hedde Laura, men som tiden gik blev navnet for "kendt" for os og vi ville hellere Ida. Men 2 uger før termin var jeg på bib og så bog (nej ikke Dinas bog) og stødte på navnet Dina - i min mands familie hedder de første drenge dino og gino så synes det var sjovt at smide lidt kvindekamp ;-) ind og få en dina.
Lia var vi lidt uenige om min mand var vild med India og jeg med Lia (den italienske udgave af lea som er mor til dina), men hun var en Lia da hun kom ud.
Liam ja han kom 11 mnd efter vi havde begravet hans storesøster og liam var lia med m og også det drenge navn vi havde talt med lia i maven (kendte ikke kønnet) så det var aldrig til diskussion - havde han været en pige havdw han formodentlig heddet Livia.
linus var en meget stor overraskelse og navnet lå lige for - jeg kaldte ham lillebror til han var et år og synes stadig navnet er forkert ;-) det var de to store der fangede det i en samtale og holdt fast på det. Jeg vqr mere til; Dante, Sylvester og titus.
line som gerne fik en dea, aya eller sulaima men manden har sagt stop
Anmeld