Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inden vi fik børn var min kærestes drøm 2-4 unger. Helst 4. men efter nr. 1 trak han lidt i land igen. Men vi blev hurtigt enige om at lave nummer 2. Nu er vi begge enige om at det er slut! Vi har 2 skønne unger - En dreng og en pige ♥
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Inden vi fik børn var min kærestes drøm 2-4 unger. Helst 4. men efter nr. 1 trak han lidt i land igen. Men vi blev hurtigt enige om at lave nummer 2. Nu er vi begge enige om at det er slut! Vi har 2 skønne unger - En dreng og en pige ♥
Chili skriver: Ja overskriften siger det hele Var i enige om hvor mange børn i skulle have? Og eller hvordan blev i enige?
Ja overskriften siger det hele Var i enige om hvor mange børn i skulle have? Og eller hvordan blev i enige?
Vi var enige om 4
og vi er enige om at vi skal have dem, inden vi er 30
baby012 skriver: Vi var enige om 4 og vi er enige om at vi skal have dem, inden vi er 30
Min veninde fortalte mig lige en "historie" forleden. Et af forældreparrene i deres barns børnehave have to små børn (1 og 3 år) To drenge. Moderen ville så gerne have en lille pige. Faren stod stejlt på, at han kun ønskede to børn. Efter nogle måneders "plageri" overgav han sig og de blev gravide. Min veninde vidste mig på sin Iphone hvad forældrene fik...Tada...TRILLINGER (hjemmelavede). Yeps 3 små drenge. Så nu har de 5 børn i alderen 0-5 år. Den "stakkels" mand (eftersom han jo ikke ønskede flere) må have fortrudt sit ja flere gange siden..
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.
foto på lærred skriver: Min veninde fortalte mig lige en "historie" forleden. Et af forældreparrene i deres barns børnehave have to små børn (1 og 3 år) To drenge. Moderen ville så gerne have en lille pige. Faren stod stejlt på, at han kun ønskede to børn. Efter nogle måneders "plageri" overgav han sig og de blev gravide. Min veninde vidste mig på sin Iphone hvad forældrene fik...Tada...TRILLINGER (hjemmelavede). Yeps 3 små drenge. Så nu har de 5 børn i alderen 0-5 år. Den "stakkels" mand (eftersom han jo ikke ønskede flere) må have fortrudt sit ja flere gange siden.. Camilla www.foto-paa-laerred.dk lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.
Chili skriver: Så hvor mange år skal der imellem dem ?
Så hvor mange år skal der imellem dem ?
Vi har to med 13 måneders mellemrum
den ældste er 18 måneder, den yngste 5 måneder..
vi er 22, den næste kommer når vi er 25, den sidste når vi er 27
Chili skriver: Hold da op! Flot lavet alligevel, også alle drenge... Så lidt surt for dem begge Men de får da sikkert en oplevelse og masser kærlighed ud af det Hvem der dog kunne lave øko trillinger
Hold da op! Flot lavet alligevel, også alle drenge... Så lidt surt for dem begge Men de får da sikkert en oplevelse og masser kærlighed ud af det Hvem der dog kunne lave øko trillinger
ja, og tænker hvad sandsynligheden er for sådan et par øko trillinger. Den er sikkert ikke særlig stor. Men efter de første mange års hårde arbejde, ligger der helt sikkert en stor skat gemt ved at have sådan nogle 5 drenge.
Chili skriver: Er du glad for han fik dig overrakt så ?
Er du glad for han fik dig overrakt så ?
Absolut!
baby012 skriver: Vi har to med 13 måneders mellemrum den ældste er 18 måneder, den yngste 5 måneder.. vi er 22, den næste kommer når vi er 25, den sidste når vi er 27
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128