Dit barns udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg har fornemmelsen af min lille dreng kommer ud med mørkt hår og han får blå øjne da både mig og faren hat blå, men fat har så. Mørkt hår og jeg har lyst men tror på han får det mørke, men det må vise sig til september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

emsaroto

Jeg havde en fornemmelse, og jeg havde helt ret  

Men denne gang aner jeg intet haha 

Anmeld

8. juli 2013

Moma

Jeg troede det mørke hår fra min mand (jeg er blond med blå øjne) ville dominere mest. Begge er født mørkhåret men blev lyse inden de fyldte 1 år. Den store har nu leverpostejfarvet hår og blå øjne. Den lille har grønne øjne og lyst hår med rødligt skær. men tror han bliver mørkhåret eller rødhåret som ældre. 

Anmeld

20. september 2013

tjaaaamig

Jeg troede min pige ville komme ud lyshåret - hun kom ud mørkhåret. Jeg troede hun ville have lidt hår, hun kom ud med en MEGA manke. Alt andet passer dog rimelig godt - meget blå øjne, bygning osv...

Jeg kunne slet ikke forestille mig hende. En blanding af mor og far er for svær at forestille sig.

Og jeg undrer mig hver dag over at vi har lavet DET SMUKKESTE BARN EVER.....

Anmeld

20. september 2013

stjernehimmel

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Min holdt 100 % stik.. lyshåret og blåøjet....

hende af min ligner mig 100 %, hendes biologiske far har 2 piger der er født efter hende.. de ligner slet ikke hende af min....

(hun ser ik sin far så har kun set dem på billeder)

Samtidig er hendes væremåde faktisk os som jeg troede... følsen, gammelklog og fyldt med fjollede ideer

Anmeld

20. september 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

tror det eneste vi havde en fornemmelse af var hårdfarve og øjenfarve, men den var nu heller ikke så svær da både deres far og jeg er normalt blond med blå øjne så hvis de fik anderledes ville det næsten være mystisk   alt andet havde vi ingen anelse om

Anmeld

20. september 2013

Mother-love

Jeg havde lidt en fornemmelse. Men håbede det ikke. Og det blev heller ikke som jeg troede. Det blev heldigvis en meget smukkere pige end jeg turde håbe

Min kæreste er rødhåret og jeg har også rødt i årene, da min mor er rødhåret.
Men Isabella var sort håret da hun blev født og idag hvor hun er 2,4 år er hun meget lyshåret. Om vinteren kommer der dog et rødeligt skær i hendes hår. Men det gør ikke noget da det er en flot rød farve. Ikke gulerodsfarvet som jeg frygtede

Anmeld

20. september 2013

B&J

Viste slet ikke hvordan han ville se ud for både mig og min kæreste har leverpestejs farvede men det havde min mor og far også og de fik så mig men mine søskende er rødhåret samme far

så jeg viste faktisk ikke blå øjne troede jeg da vi begge har det, men han har så mange trak fra os begge så det er fantastisk

Anmeld

20. september 2013

Muhmi

Regnede med at Silas ville ligne Anders men få mine brune/grønne øjne og brunt hår... Mest fordi jeg regnede med at mit mørke gen ville skinne igennem da der er størst chance for det, men Anders' gener åbenbart langt stærkere end mine da Silas har mest blå øjne, DOG har mine brune/grønne øjne også skåret igennem, så Silas har blå/grå/grøn og brun i hans øjne, dog mest blå

Og så har han lys leverpostejsfarvet hår, ligesom hans far

Det er det samme med Rune indtil videre, men kan ikke sige det med sikkerhed før han er over 1 år

På billedet kan man se det lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2013

Muhmi

tjaaaamig skriver:

Jeg troede min pige ville komme ud lyshåret - hun kom ud mørkhåret. Jeg troede hun ville have lidt hår, hun kom ud med en MEGA manke. Alt andet passer dog rimelig godt - meget blå øjne, bygning osv...

Jeg kunne slet ikke forestille mig hende. En blanding af mor og far er for svær at forestille sig.

Og jeg undrer mig hver dag over at vi har lavet DET SMUKKESTE BARN EVER.....

Det er altså os der har det Hele to gange endda Hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.