Dit barns udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

Rødhætte

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Jeg troede jeg ville få et barn med rødbrunt hår og brune øjne, men fik det stik modsatte - dreng med total lyst hår og blå øjne. Hvis jeg ikke vidste jeg havde født ham skulle man ikke tro han var min 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

isabellasmor

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Da vi fandt ud af vi ventede en pige, valgte vi navnet Isabella. I min verden er en Isabella, en mørkhåret og brunøjet én. Og det må man sige vores Isabella også var/er. 

Anmeld

8. juli 2013

DitteFisk

Havde ingen bestemte fornemmelser af deres udseende før de kom.. prøver at genkalde mig om jeg havde, men nej.. 

De ligner bare begge to deres fædre helt vildt!  Man skulle ikke tro de havde samme mor. Men smukke er de hver især.

Det eneste jeg måske vidste på forhånd var at de ville have meget hår, fo det havde både jeg og deres fædre. Havde dog ikke forestillet mig at Vigga ville få SÅ meget hår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2013

modesty

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

Jeg var sikker på at han ville være blond med blå øjne. Han blev faktisk født med mørkebrunt hår, men det faldt af i løbet af den første måneds tid og blev erstattet af blond.

Anmeld

8. juli 2013

Zelinasmor

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

Jeg havde fornemmelsen af at hun ville få mørkt krøllet hår og brune øjne. Hendes far er mørkhåret og har brune øjne. Jeg har leverpostejs farvet hår og lyseblå øjen. Vi har begge krøller. Og vi har nu en datter med mørkebrunt meget krøllet hår og helt mørkebrune øjne. Så den holdte stik 

Anmeld

8. juli 2013

Loa

Havde ingen fornemmelse
Kunne slet ikke forestille mig hvordan vores baby ville komme til at se ud....
Så da hun lignede mig da hun blev født, var jeg ganske tilfreds
Det varede dog kun ganske kort og siden da har hun været om snydt ud af næsen på sin far

Anmeld

8. juli 2013

Miss BananaHammock

Og holdt den stik?

Kun næsen - da jeg vidste han havde fået min. Jeg har ikke så meget næseben og det havde han heller ikke på scanningsbillederne. Ellers havde jeg bare håbet på mine brune øjne. Lige pt. er de mørke, men ikke rigtig brune som mine. Det kan dog nå at ændre sig endnu.

Anmeld

8. juli 2013

twinny

Jeg er meget lys og min mand er græker. Så jeg vidste godt jeg ikke ville have så meget at sige. Men de har faktisk ikke helt brune øjne. De er brune i midten og blå rundt om, men men men kun i det rigtige lys. 

Dog er de lige så hidsige som mig. Høhø. Og folk siger at de sagtens kan se deres mor i dem. 

Beklager billederne vender forkert. :-S 

Anmeld

8. juli 2013

MorTil4<3

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

her blev det en af hver mor og far hehe

min førstefødte er blond med blå øjne og ligner sin far, og hans lillebror er mørkhåret med det bruneste øjne og så self fra sin mor hehe

Anmeld

8. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

indtil nu ja så har detpasset 100% med de drømme jeg havde om ham mens jeg var gravid

født med sort hår og blå øjne nu med mørk blondt hår og blå/grønne øjne I drømmen om ham teenager var han igen mørkhåret med blå/grå øjne

også hans kropsbygning passer

er lidt spooky hvor mange ting der passede med mine drømme fra graviditeten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.