Dit barns udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

Misscbn

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Jeg var overbevist om at min søn ville komme ud med rigtig meget lækkert mørkt hår på hovedet og at han ville få lækre brune øjne

Alt det er fordi hans far er 50/50 dansk / chile og er derfor meget mørk da hans latino træk er meget gennemtrædende.

Men vores søn kom ud helt skaldet og fik lyst hår og grønne øjne fra mig af  

Det billede er at Marcello og så hans far i den blå og mig forneden da vi var børn og vores søn på samme alder og det sidste er et nyere billede af vores søn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg var sikker på at begge mine ville være rødhåret og med brune øjne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg var sikker på en dreng med mørkt hår og blå øjne både faren og jeg har nemlig dette.

da han blev født havde han helt mørkt hår og blå øjne, men nu hvor han er 20måneder, er han blond med blå øjne. meeen, hans far havde også helt lyst hår som lille, så jrg tror det bliver mørkt igen senere

Anmeld

8. juli 2013

Bshizzle

Jeg var næsten sikker på begge mine drenge ville få Rødt hår efter mig og HÅBEDE på dejlige blå øjne efter deres fædre! 

Men begge mine børn er total lyshåret og den store har Blå øjne og den mindste store brune øjne 

- Så mine børn ligner deres fædre på en prik.. Måske ar de min næse 

Anmeld

8. juli 2013

wamse

Altså øjenfarven på mine børn var jeg ret sikker på, da fædrene har samme farve som jeg  Ellers nej, for der sker så meget med deres udseende når de bliver ældre, så det ville je slet ikke kunne have forudset  Hårfarven har ændre sig meget ved dem fra fødsel til nu, hvor de næsten har ens hårfarve nu. 

Anmeld

8. juli 2013

morethanperfect

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Næ .. Var kun 100 % sikker på det røde hår

Anmeld

8. juli 2013

Albertsen92

blankholm skriver:

Jeg var overbevist om at min søn ville komme ud med rigtig meget lækkert mørkt hår på hovedet og at han ville få lækre brune øjne

Alt det er fordi hans far er 50/50 dansk / chile og er derfor meget mørk da hans latino træk er meget gennemtrædende.

Men vores søn kom ud helt skaldet og fik lyst hår og grønne øjne fra mig af  

Det billede er at Marcello og så hans far i den blå og mig forneden da vi var børn og vores søn på samme alder og det sidste er et nyere billede af vores søn

Hvor vildt han er blevet så lys!

Anmeld

8. juli 2013

Misscbn

Albertsen92 skriver:

Hvor vildt han er blevet så lys!

ja jeg er også helt vildt overrasket

Men i min fars side er der sygt stærke gener, jeg ligner min far og faster voldsomt meget og mig og alle mine brødre er der ingen tvivl om at vi er søskende på trods af vi kun har samme far

Så har åbenbart stærke gener som træder igennem de mørke men han ligner sin far meget på hans træk fra da han var lille og så er han bare helt lys   mange har også kommet med den deR: er du nu sikker på at han er far og nøj hvor kan det være irriterende for ja er 1000000000% sikker har ikke været sammen med andre end ham dengang da vi var kærester

Anmeld

8. juli 2013

LinLin

Den ældste er halv chilener såå jeg regnede med brune øjne og meget mørkt hår da jeg også selv har mørkt hår. Men selvom han blev født med mørkt hår har det været ret lyst især om sommeren indtil 4-årsalderen. Nu er det sådan mørkblondt...

Den yngste har ikke samme far. Jeg var sikker på blå øjne da både hans far og jeg har blå øjne men han har fået meget lyst hår ifht hans far og mig...

Anmeld

8. juli 2013

Juliekp

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

Havde en fornemmelse og må sige at den holdt pænt meget stik.

Forestillede mig en lille pige med lyst hår, blå øjne og min næse.

Ud kom en lille pige, lyst hår men med rødligt skær, blå øjne, min næse og total lange vipper  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.