Dit barns udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

-Sigrid-

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Det havde jeg, og det passede på alle punkter jeg havde forestillet mig 

Jeg havde også ret med køn, og hun kom 5 timer efter jeg havde regnet med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

FrkZier

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

jeg var ret overbevist om at han ville få blå øjne da både hans far og jeg har fuldstændig blå øjne - og Isaak har fået helt himmel lyseblå øjne

var dog også overbevist om at han ville få mørkt hår - hans far er mørk håret og jeg er lyshåret, men mama trumfede og ungen er lyshåret

Anmeld

8. juli 2013

Nemesis

hehehe fornemmelse..nej men havde "bestilt" med blå øjne og krøller og det har jeg fået begge gange :-D

Anmeld

8. juli 2013

Masig

Da han blev født så han ud fuldstændig som jeg havde regnet med, med helt mørkt hår og mine blå øjne og sin fars næse.... Han har stadig de blå øjne og fars næse, men håret er blevet helt lyst... 

Han er stadig den smukkeste dreng på jorden efter min mening 

Anmeld

8. juli 2013

Jibbe

Jeg troede jeg ville få mørkhårede børn med brune øjne! Jeg har i stedet fået to blonde drenge, en med grønne øjne og en med blå øjne! De ligner mig ret meget pånær farven - der ligner de deres far mest!

Anmeld

8. juli 2013

Monski

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

Anthons far er fra Sri Lanka så alle var jo helt sikker på at Anthon ville blive meget mørk med sort hår og brune øjne .. Han kom ud med blå øjne, lyst hår og meget lys hud
Han har dog i løbet af årene fået lidt mørkere hår, hud og han har nu brune øjne

Et billede af Anthon og et billede af Anthon og far
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2013

Albertsen92

Hvor er det sjovt at se at det er det lyse der har domineret hos alle

Anmeld

8. juli 2013

B&J

ja utroligt så meget han ligner os begge to det er jo fantastisk, viste slet ikke hvordan han ville komme til at se ud, ud over en vidunderlig smuk barn.

men så var han jo en vidunderlig smuk dreng <3

Anmeld

8. juli 2013

Bb3031

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

Jeg selv har blå øjne og lyst hår. Som barn var mit hår næsten helt hvidt. Min kæreste har blå øjne og har lysblond hår. Min bror har blå øjne og næsten helt hvidt hår og to at min kærestes søstre har også næsten helt hvidt hår.

Så jeg var sten sikker på at vores søn også ville få lysblond hår og blå øjne. Han er i dag 3 år og har helt lyst næsten hvidt hår og blå øjne  Jeg er da også ret sikke på, at vores kommende datter bliver lys håret og med blå øjne  

Anmeld

8. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea var jeg sikker på at hun ville komme til at ligne mig, men hun lignede en mini udgave af kærsten. Hun har sågar kløft i hagen ligesom sin far. Total lækker! 

Med alberte var jeg spændt på om hun ville ligne sin søster thea, men hun ligner mig meget mere. 

Thea har lyse blå øjne og meget lys hud, hvor alberte har lidt mørker hud og mørke blå øjne som mig! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.