Dit barns udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.093 visninger
55 svar
20 synes godt om
8. juli 2013

Albertsen92

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Den lykkelige

Jeg havde en fornemmelse, men håbede på noget andet. Det blev som jeg håbede

Anmeld

8. juli 2013

VIPpigen

Var sikker på blond hår, og blå øjne.

hun har store blå øjne, og er i dag blond. Da hun blev født var hun meget mørk blond, nærmere leverpostejfarvet....

Har fars næse og mors mund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2013

Benjamins'mor

Havde en nogen direkte fornemmelse af hele hans udseende.
Men troede han ville få blå øjne - det fik han.
Troede han ville være brunette, hvilket både jeg og hans far er - han var blond.

Denne gang har jeg en fornemmelse af at vores datter kommer til at ligne sin storebror på en prik - men det finder vi ud af om ca 13 uger.

Anmeld

8. juli 2013

Valle81

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Overhovedet ikke:0)

Anmeld

8. juli 2013

Mother-love

Vi var lidt bange for at Isabella ville blive total gulerodsfarvet. Da hendes far er rødhåret og jeg har rødepigmenter i mig. Vi troede hun ville få grønne øjne.

Hun var helt sort håret da hun blev født og det er nu sådan lidt mørk blond med rødelig skær. Hende øjne blev grønne men efter hun blev 1,5 og til nu er de meget mere brune.

Anmeld

8. juli 2013

M (:

Og holdt den stik?

Jeg troede jeg fik en pige med lyse krøller og blå øjne (ligesom mig selv ), men fik en dreng med rødblond hår og øjne, der er endnu mere blå end mine.. 

Anmeld

8. juli 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

ved os var der ikke rigtig nogen tvivl om begge drenge ville blive blonde med blå øjne jeg er oprindelig blondine og samme med deres far så hvis de fik andet måtte det sku være en anden der var far, hvilket ikke kunne lade sig gøre

Anmeld

8. juli 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Og holdt den stik?

tager man så denne her gang med tvillinger

der har jeg faktisk ingen anelse...

som skrevet er jeg normalt blondine, men deres far er brunette

men HÅBER på fakitsk på de begge to får brune øjne og mørkt hår

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

Runa er donorbarn så jeg håbede hun ville ligne mig mest
Som helt lille lignede hun mest donor men nu er det vist mig for hun har mit lyse hår og samme blå øjne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.