Dit barns udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

serinasmor

Jeg havde en fornemmelse af at hun ville være mørkhåret med blå øjne (og meget hår) ved fødslen ... Det var jeg selv .. og ville blive meget lysblond med tiden (for det var vi begge som børn )

Begge dele holdt stik hun har min hårfarve - og den skifter med vejr og årstid som min blev spurgt i børnehaven om vi havde farvet hendes hår ... De syntes det havde fået et rødligt skær ... Og nej det var vejret den dag og det faktum at det snart er efterår ... Meget mystisk men det må være lyset og lysindfaldet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Zelinasmor

Troede hun ville få brunt hår og blå øjne. "Håbede" på at hun ville få sin fars brune øjne. Hun har en svag glød i huden, mørkt krøllet hår og helt brune øjne 

Anmeld

20. september 2013

Mor til Majbørn

Albertsen92 skriver:

Havde du en fornemmelse af, hvordan dit barn ville komme til at se ud, da du var gravid. Altså hårfarve og øjenfarve.

Og holdt den stik?

Jeg har en fornemmelse, glæder mig til at se om den holder stik når jeg har født

Vi lavede et væddmål hjemme hos os - om vægt, højde, hår(farve) og øjenfarve, samt fødselsdatoen

Jeg vandt på 4 ud af 5, kun datoen var jeg EN dag forkert på (men veerne gik igang den dag jeg havde satset på). Angående vægten var jeg 20 g (!!!!) forkert på den.

Anmeld

20. september 2013

Isabella_mor

Jeg var 100% sikker på at vi ville få en lille mørkhåret/brunøjet dreng. Men vi fik altså en ille blond og blåøjet basse. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2013

Benjamins'mor

Jeg havde på fornemmelsen min søn havde mørkt går og blå øjne.
Han havde dog lyst hår og blå øjne.

Anmeld

20. september 2013

lineog4

Var sikker på mine børn ville blive mørke - mørkt (mørk leverpostej som små) og brune øjne for det far - brun skulle jo være dominerende. Men sørme mine 3 mirakler har alle blå øjne og den ene meget lyst hår og lys hud som jeg. Havde måske troet de ville ligne mig bare lidt, men.... nej jeg kan ikke se mig selv. Så nope inået holdt stik men de er blevet lige præcis som de skulle ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.