Bagudvendt eller forudvendt autostol hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Lilje82

Har stemt forudvendt, for det er den nu, men som baby var det bagudvendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

marloutti

LilleChelle skriver:

Ja, det virker lidt sjovt  
Men det er vel for at få folk til at tro den er SÅ meget bedre end en uden. Hvad gør man ikke for at sælge? 

Hmm, ja, det er da lidt skræmmende...

Derfor man nok skal bruge sin sunde fornuft, uanset hvad der bliver "anbefalet"...

Anmeld

5. juli 2013

Chevro

LilleChelle skriver:

Jeg synes nu man har ret godt udsyn når man sidder bagudvendt -  http://www.sikkerautostol.dk/bagudvendt-barns-dagbogrearfacing-diary/img_0105/

Ja, det må man sige! Men det afhænger nok af bilen.

Vi har en meget lang bil, men lave sæder som er meget komfort agtige. Stort baggagerum og små ruder - specialt bagruden!

De nye biler er det sikkerheden frem for alt, og den er ikke så børnevenlig, udover sikkerheden.

Anmeld

5. juli 2013

morethanperfect

Forudvent til begge børn ..

Indtil de blev 9 mdr. sad de selvf. i bagudvendt.

Benene kan ikke være der hvis de sidder kigger baglæns .. Desuden blir mine børn køresyge hvis de sidder på den måde ..

Anmeld

5. juli 2013

LilleChelle

Chevro skriver:

Ja, det må man sige! Men det afhænger nok af bilen.

Vi har en meget lang bil, men lave sæder som er meget komfort agtige. Stort baggagerum og små ruder - specialt bagruden!

De nye biler er det sikkerheden frem for alt, og den er ikke så børnevenlig, udover sikkerheden.

Nu ved jeg ikke hvilken bil i har  

Vi har en renault megane fra midt 2010. Og der ser han fint ud  
De er noget højere de her bagudvendte, og selvfølgelig bliver de en tand højere med isofix på også  

Anmeld

5. juli 2013

LilleChelle

marloutti skriver:

Hmm, ja, det er da lidt skræmmende...

Derfor man nok skal bruge sin sunde fornuft, uanset hvad der bliver "anbefalet"...

ja, det er meget skræmmende. 

Ja, nemlig. 

Anmeld

5. juli 2013

lycly

Min søn på 2-måneder har en bagudvendt og min datter på 2 år en forudvendt med sådan en pude henover maven som selen sidder i

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

LilleChelle skriver:

Nu er der forskel på børn og voksne og deres udvikling Hvis du skulle være i tvivl  

der er også forskel på om de er spæd eller 5 år

Anmeld

5. juli 2013

LilleChelle

DianaRJS skriver:

der er også forskel på om de er spæd eller 5 år

Ja, men der er ikke ret meget forskel på om de er 6 måneder eller de er 3 år .. 

Anmeld

5. juli 2013

Pigent

Ubdskyld jeg ikke fik skrevet nogle alder på, men der kommer muligvis snart en regel om at børn skal sidde bagudvendt fra fødselen og indtil 4 års alderen 

Så det er om folk har deres børn til at sidde forudvendt eller bagudvendt indtil 4 års alderen. 

Det her skulle ikke føre til nogen længere debat om hvad der er bedst for alle har deres egen mening om hvad der er bedst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.