Bagudvendt eller forudvendt autostol hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad har i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.228 visninger
72 svar
51 synes godt om
4. juli 2013

Pigent

De har jo snakket om at der kommer nye regler hvor børn skal sidde bagudvendt længere tid. 

Så ville lige høre jer hvad i har forudvendt eller bagudvendt autostol?

Hvilken autostol har i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Frk. Himmelblå

Bagudvendte indtil 9 kg, herefter forudvendte..

Anmeld

4. juli 2013

Frk. Himmelblå

Frk. Himmelblå skriver:

Bagudvendte indtil 9 kg, herefter forudvendte..

Har stemt blankt, da vi jo derfor har haft begge dele (ligesom de fleste andre!) Først bagudvendt, så forudvendt...

Anmeld

4. juli 2013

LilleChelle

Vi har bagudvendt - det bedste man kan gøre for siine børn er at sikre dem så godt som muligt når vi kører bil. 

Vi har en besafe izi combi x3 isofix  

Hvis man kigger denne video - viser det ret godt hvorfor man kun bør anvende de bagudvendte. 

Anmeld

4. juli 2013

Masig

Har stemt forudvendt for det har vi nu, men indtil 9 kg var den bagudvendt. 

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

Vi har bagudvendt - det bedste man kan gøre for siine børn er at sikre dem så godt som muligt når vi kører bil. 

Hvis man kigger denne video - viser det ret godt hvorfor man kun bør anvende de bagudvendte. 

der er jo rigtig mange forudvendte der får sindsygt meget ros fordi de har airbag funktion og derfor er ligeså sikre nogen har også vundet bedst i test de sidste par år . så er helt sikre på de også er sikre. og er nok lidt farligt at udtale man kun bør anvende bagudvendt når rigtig mange har forudvendt og du derfor (føler jeg hvertfald men misforstår måske) antyder man ikke prioriterer sikkerheden. Husk at bagudvendt ikke alene er et kvalitetsstempel og mange forudvendte har taget højde for den effekt ved sammenstød i deres konstruktion. Vi har cybex pallas fix med airbag funktion og er rigtig glade for den 

Anmeld

4. juli 2013

LilleChelle

l.kjoeller skriver:

der er jo rigtig mange forudvendte der får sindsygt meget ros fordi de har airbag funktion og derfor er ligeså sikre nogen har også vundet bedst i test de sidste par år . så er helt sikre på de også er sikre. og er nok lidt farligt at udtale man kun bør anvende bagudvendt når rigtig mange har forudvendt og du derfor (føler jeg hvertfald men misforstår måske) antyder man ikke prioriterer sikkerheden. Husk at bagudvendt ikke alene er et kvalitetsstempel og mange forudvendte har taget højde for den effekt ved sammenstød i deres konstruktion. Vi har cybex pallas fix med airbag funktion og er rigtig glade for den 

Du mener helt seriøst, at det der er den bedste måde for barnet at knække sammen på? 

Men ja, jeg mener at man nedprioritere barnets sikkerhed ved at vælge en fremadvendt, netop skaderne ved en frontal ulykke kan mindskes så meget, ved at vælge en bagudvendt. 

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Jeg er helt sikker på at en forudvendt er sikker så det er det vi har! Synes det er synd hvis Maria skulle sidde og glo ind i sædet

Anmeld

4. juli 2013

LinLin

Hvilken aldersgruppe taler vi om?!?
Du vil jo få klart flest fremadvendt-svar hvis det gælder alle aldersgrupper

Vi har kun haft bagudvendt i den mindste str. Derefter fremadvendt fordi:
1. Den bagudvendte 9-18 ikke kan være i min lille bil
2. Kan ikke forestille mig en 2+ årig synes det er fantastisk interessant at sidde og glo ind i bagsædet...
3. Jeg føler jeg bedre kan holde øje med mine børn når de vender fremad på bagsædet!
4. Stolene er testet og godkendt, derfor tør jeg godt købe og brugedem!

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

LilleChelle skriver:

Hvis det er så slemt at sidde forudvendt tænker jeg stakkels forældre der kører bilen. Fyy slemme bil fabrikant 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.