Bagudvendt eller forudvendt autostol hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Lenats31

l.kjoeller skriver:

bliver ikke fornærmet men har ikke bedt om at få mere at vide (som det står nederst i hvert indlæg, at hvis jeg vil vide mere bla bla bla. . videoen er ikke en jeg har lagt ind hvis du kigger. det der bliver talt om i forhold til videoen er at puden hjælper mod nakkeskader, da den stopper hovedet som airbag , kontra forudvendt uden pude!. det er hvad der snakkes om . men synes det er virker lidt som reklame den måde du skriver på i bunden i hver kommentar når folk bare deltager i en hel almindelig debat. og siger bare hvis jeg har behov for at vide mere skal jeg nok selv undersøge det. for mig at se har du kun oprettet profil her for at gøre reklame for hjemme siden når du gør sådan , og det synes jeg til gengæld er frastødene da dette er et site for mødre og fædre angående deres børn og ikke kun om sikkerhed mv. bare min holdning

beklager jeg tog fejl med videoen.  Det lader så til at en anden har rettet i sit svar i tråden - sådan henad side 1 eller 2.

der er lavet målninger på det du skriver om nakkebelastningerne. VTI, Stiftung Warentest og Britax.

det er ikke kun retningen ungerne sidder i. Mange forældre anvender ikke autostolene rigtigt - herunder spænder ungerne korrekt fast i dem. Så er der fejlmonteringer (med mindre det er isofix). Derfor.

jeg tjener ikke en klink på sitet. Det hele går til materialer - herunder autostole og webben.

der er flere herinde med link til informationssites - også ang. autostole. Autostol.dk er også herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

l.kjoeller

Lenats31 skriver:

beklager jeg tog fejl med videoen.  Det lader så til at en anden har rettet i sit svar i tråden - sådan henad side 1 eller 2.

der er lavet målninger på det du skriver om nakkebelastningerne. VTI, Stiftung Warentest og Britax.

det er ikke kun retningen ungerne sidder i. Mange forældre anvender ikke autostolene rigtigt - herunder spænder ungerne korrekt fast i dem. Så er der fejlmonteringer (med mindre det er isofix). Derfor.

jeg tjener ikke en klink på sitet. Det hele går til materialer - herunder autostole og webben.

der er flere herinde med link til informationssites - også ang. autostole. Autostol.dk er også herinde

vores har isofix.

Anmeld

26. juli 2013

Lenats31

l.kjoeller skriver:

vores har isofix.

det er et herligt nemt system at arbejde med for mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.