emmagirl skriver:
Ja, tror også det er en af fordelene ved at få barn under studie - selvom det selvfølgelig kan blive presset med læsning og den slags.
Uhh, ja! Det første år er man jo nærmest i et symbiotisk forhold og så skal man pludselig tilbage til virkeligheden.. Tror det er enhver mors "mareridt" i starten! Men, man kan da håbe at du kan starte blidt ud, evt. med en deltidsstilling
Når jeg bliver færdiguddannet er min store frygt alle de der dumme aften- og nattevagter - det er jo dyrebar familietid man nærmest "spilder" på arbejde (forstå mig ret..)!
Ja, der er fordele og ulemper. For man har korte dage, men lektier, hvor man med arbejde har længere dage, men tilgengæld har man så fri, når man kommer hjem (og forhåbentlig lige lidt mere i lønningsposen
)..
Jeg håber også på at kunne få en deltidsstilling i de år, hvor vi har små børn. Lige nu er vores økonomi jo skruet sammen til at kunne hænge sammen på 2 x SU, så mon ikke det kan gå med en 30-timers stilling? Og A er jo også færdiguddannet næse sommer, så han vil da også få en lidt højere indkomst end omkring 6000 mrd. 
Jeg forstår udemærket hvad du mener.. Jeg er en af dem, der er glad for mit arbejde, men jeg arbejder for at leve, jeg lever ikke for at arbejde..
Anmeld