Guldklumpens hule er blevet fotograferet (36+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet 

På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!  

hvor er det altså bare f*cking crazy du allerede er så langt henne!

og hvor ER du dog bare helt vanvittig smuk med den mave!! (og også uden maven)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Tjaaaa, håber da på at kunne gøre ham til storebror et par gange eller tre

Jaaaa That's the spirit! Og du er jo også superføder, så du kan nemt tage et par stykker mere  

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

hvor er det altså bare f*cking crazy du allerede er så langt henne!

og hvor ER du dog bare helt vanvittig smuk med den mave!! (og også uden maven)

Haha Hvor er du sød  Mange tusind tak altså! Bliver jo helt forlegen   Og ja, tiden flyver afsted. Kan slet ikke følge med Stopper flere gange om dagen op og tænker: "Om lidt er vi tre... Jeg bliver mor... Fuck.... Jubiiii!!!!! Åh nej.. Årh jeg glæder mig!!!" Haha, tror ikke det går helt op for mig før jeg ligger med ham! 

Anmeld

3. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Haha Hvor er du sød  Mange tusind tak altså! Bliver jo helt forlegen   Og ja, tiden flyver afsted. Kan slet ikke følge med Stopper flere gange om dagen op og tænker: "Om lidt er vi tre... Jeg bliver mor... Fuck.... Jubiiii!!!!! Åh nej.. Årh jeg glæder mig!!!" Haha, tror ikke det går helt op for mig før jeg ligger med ham! 

haha bare rolig det er HELT normalt!

Jeg havde det præcis som dig, nogle dage kunne jeg slet ikke vente til han kom og andre dage ville jeg helst bare have at han skulle blive derinde forevigt så jeg kunne sove længe

Anmeld

3. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jaaaa That's the spirit! Og du er jo også superføder, så du kan nemt tage et par stykker mere  

Oooork ja, det er ingen sag at være gravid og føde - det er nok straks værre at overtale manden

(Selvom han den anden dag, da et vennepar anskaffede sig en hundehvalp, bombastisk sagde: "Det kræver da MINDST lige så meget energi med en hundehvalp som med en baby. Hvis jeg skulle vælge, hvad jeg helst ville have inden for det næste år, var det en baby mere!" Åååååårh! )

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

haha bare rolig det er HELT normalt!

Jeg havde det præcis som dig, nogle dage kunne jeg slet ikke vente til han kom og andre dage ville jeg helst bare have at han skulle blive derinde forevigt så jeg kunne sove længe

Haha præcis Dejligt at vide at jeg ikke er/var alene om de tanker Jeg forsøger bare at nyde den sidste ventetid med en masse selvforkælelse og kæreste- og vennehygge - så satser jeg på at jeg er klar når det sker  

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Oooork ja, det er ingen sag at være gravid og føde - det er nok straks værre at overtale manden

(Selvom han den anden dag, da et vennepar anskaffede sig en hundehvalp, bombastisk sagde: "Det kræver da MINDST lige så meget energi med en hundehvalp som med en baby. Hvis jeg skulle vælge, hvad jeg helst ville have inden for det næste år, var det en baby mere!" Åååååårh! )

Åårrrh hvor er han sød Det er da bare at komme i gang igen så Hehe, men mon ikke du trænger til at bruge din uddannelse lidt på et tidspunkt - selvom det sikkert kunne være hyggeligt at være hjemmegående husmor 

Anmeld

3. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet 

På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!  

Du ser bare braaaaaaand godt ud!!

Anmeld

3. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Åårrrh hvor er han sød Det er da bare at komme i gang igen så Hehe, men mon ikke du trænger til at bruge din uddannelse lidt på et tidspunkt - selvom det sikkert kunne være hyggeligt at være hjemmegående husmor 

Ja, så kan man da kun smelte!

Joh, tror nok jeg bliver nødt til at prøve det dersens arbejde (oh gys og gru) inden Hjalte får en lillebrøster - selvom det da kunne være hyggeligt at prøve igen..  

Anmeld

4. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Du ser bare braaaaaaand godt ud!!

1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.