Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan jeg virkelig godt forstå, smukke minder om en dejlig tid.
Ja, det må man sige! Det er så underligt (og helt vildt dejligt) at tænke på, at lige om snart sidder jeg med min lille dreng i armene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!
I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet
På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!
Sikke nogle smukke billeder; er da helt misundelig..
Sååå flotte billeder!!
M (: skriver: Sikke nogle smukke billeder; er da helt misundelig..
Hehe, tusind tak søde! Du fik da taget mindst ligeså smukke billeder!!
AnnL skriver: Sååå flotte billeder!!
Tusind tak
Wauu flotte billeder . Og så fin en babyhule du har
er vild med din tattoo
bøllen skriver: Wauu flotte billeder . Og så fin en babyhule du har er vild med din tattoo
1000 tak, hvor er du sød Jeg er også vildt glad for både billederne, maven og min tatoo
emmagirl skriver: 1000 tak, hvor er du sød Jeg er også vildt glad for både billederne, maven og min tatoo
Jeg har lært , har man noget godt at sige skal man sige det. Ellers holde sin mund .
Kan jeg godt forstå et super flot evigt minde .
Flotte billeder
emmagirl skriver: Hehe, tusind tak søde! Du fik da taget mindst ligeså smukke billeder!!
Tak, men ville også gerne have haft nogen i undertøj..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128