Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet
På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du bare flot gravid
emmagirl skriver: I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!
Rigtig smukke billeder!
Dem kan du (og Desirae) godt være stolt af
LilleChelle skriver: Hvor er du bare flot gravid
Tusind tak
BigHope13 skriver: I guder sikke nogle gode billeder, er du ikke bare super glad for demdet er altså bare noget af det smukkeste i verden når man ser en meget snart kommende mor
I guder sikke nogle gode billeder, er du ikke bare super glad for demdet er altså bare noget af det smukkeste i verden når man ser en meget snart kommende mor
Tusind tak, søde Jeg er SÅÅÅ glad for dem! Vil klart anbefale det!
MiichellaMalou skriver: såååå flot
såååå flot
Line&Mike skriver: Rigtig smukke billeder! Dem kan du (og Desirae) godt være stolt af
Tusind tak søde Jeg er også superglad for dem!!!
emmagirl skriver: Tusind tak, søde Jeg er SÅÅÅ glad for dem! Vil klart anbefale det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128