Guldklumpens hule er blevet fotograferet (36+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Haha, ja, specielt når man tænker på hans uddannelse (bachelor i medicin og en kanididat i biomedicin)

Jamen, det er jo sandt! Der er da ikke noget bedre end weekend og ferie

Ih, måske vi snart skulle få gjort alvor af det, og jeg skulle få set den mave!

Respekt!! Bliver han så læge eller hvordan fungerer det lige? 

JA! Det synes jeg vi skal! Så kan du se mave og jeg kan se søde Hjalte  Jeg har også masser af tid, så det burde være muligt at finde en dag. I næste uge kan jeg vidst alle dage undtagen mandag og onsdag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

M (:

Respekt!! Bliver han så læge eller hvordan fungerer det lige? 

JA! Det synes jeg vi skal! Så kan du se mave og jeg kan se søde Hjalte  Jeg har også masser af tid, så det burde være muligt at finde en dag. I næste uge kan jeg vidst alle dage undtagen mandag og onsdag??

Njah, øhmn, det er vist nærmere noget forsker-halløj med speciale i stamceller. 

Lige næste uge er ret booket, men har ingen planer hele denne weekend? (:

Ih, vil glæde mig til at se den.. Og måske man kan tiltuske sig et spark?  Ih, hvor jeg savner det.. 

Anmeld

4. juli 2013

mommy1991

Njah, øhmn, det er vist nærmere noget forsker-halløj med speciale i stamceller. 

Lige næste uge er ret booket, men har ingen planer hele denne weekend? (:

Ih, vil glæde mig til at se den.. Og måske man kan tiltuske sig et spark?  Ih, hvor jeg savner det.. 

Jeg er i Vestjylland hele weekenden med svigerfamilien. Hehe, næste weekend så? Eller ugen efter?

Du må i hvertfald rigtig gerne prøve at få tiltusket dig et spark, men jeg lover intet - han er meget ofte en drillepind når folk vil mærke! Ihh, vil glæde mig til at møde lille Hjalte i virkeligheden!! Bliver nok virkelig utålmodig efter min egen så  

Anmeld

4. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jeg er i Vestjylland hele weekenden med svigerfamilien. Hehe, næste weekend så? Eller ugen efter?

Du må i hvertfald rigtig gerne prøve at få tiltusket dig et spark, men jeg lover intet - han er meget ofte en drillepind når folk vil mærke! Ihh, vil glæde mig til at møde lille Hjalte i virkeligheden!! Bliver nok virkelig utålmodig efter min egen så  

Ih, hvor hyggeligt (:

Jeg kan hele næste weekend - Hjalte og jeg skal være alene hjemme i (gys!) tre-fire døgn, så hvis vi stadig er i live, så vil vi gerne ses

Hihi, sådan var Hjalte også.. Det skal vi ikke tro vi kan få lov at bestemme! 

Hvem ved? Måske vi er nødt til at aflyse fordi du har fået en lille guldklump! 

Anmeld

5. juli 2013

Cbank

emmagirl skriver:

10000 tak søde!!!  Nej, nu er der bestemt ikke længe til.. Men har nu lidt på fornemmelsen at han venter til august Der er i hvertfald på ingen måde optræk til noget. Men jeg har det godt, så kan godt vente lidt endnu, selvom jeg bare glæder mig som et lille barn

Og ja, det bliver bare dejligt at få nogle billeder sammen med min kæreste også. Det er så dejligt at blive foreviget på den måde 

Hvordan går det med din lille fyr? Har han fået et navn? 

Okay. Det er sjovt du har en fornemmelse. Så er det spændende om den holder stik (Det gjorde min fornemmelse ikke) 

Hehe ja. Det er en super fin måde at blive foreviget på. Får vi nogle af de billeder at se? 

Vi har næsten fundet frem til navnet. Det bliver nok Aske  Det går bare super godt. Han er så nem og trives fuldt ud  

Anmeld

5. juli 2013

mommy1991

Ih, hvor hyggeligt (:

Jeg kan hele næste weekend - Hjalte og jeg skal være alene hjemme i (gys!) tre-fire døgn, så hvis vi stadig er i live, så vil vi gerne ses

Hihi, sådan var Hjalte også.. Det skal vi ikke tro vi kan få lov at bestemme! 

Hvem ved? Måske vi er nødt til at aflyse fordi du har fået en lille guldklump! 

Jamen, skal vi så ikke sige på fredag? Jeg kan jo evt. komme hjem til jer - hvis altså I stadig er i live Hehe, jaa det kan jo være at jeg bliver nødt til at aflyse, så må du love ikke at blive sur 

Anmeld

5. juli 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Okay. Det er sjovt du har en fornemmelse. Så er det spændende om den holder stik (Det gjorde min fornemmelse ikke) 

Hehe ja. Det er en super fin måde at blive foreviget på. Får vi nogle af de billeder at se? 

Vi har næsten fundet frem til navnet. Det bliver nok Aske  Det går bare super godt. Han er så nem og trives fuldt ud  

Hehe, jeg har slet ikke en fornemmelse på den måde. Min "fornemmelse" er bare baseret på statestikken omkring førstegangsfødende der næsten altid går over tid, så det prøver jeg bare at forberede mig mentalt på Så kan man jo næsten kun blive positivt overrasket!

Ja, selvfølgelig får I også de andre billeder at se!  

Ihhh, hvor lyder det bare godt. Og Aske er SÅ sødt et navn!  Dejligt at han er nem og trives. Det kunne jo ikke være meget bedre 

Anmeld

5. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet 

På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!  

Hvor er du SMUK  Du har simpelthen fået dig en rigtig flot og rund mave!

Anmeld

5. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Hvor er du SMUK  Du har simpelthen fået dig en rigtig flot og rund mave!

1000 tak søde! Er også glad for min mavse  Men glæder mig til guldklumpen vælger at kigge ud 

Anmeld

5. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jamen, skal vi så ikke sige på fredag? Jeg kan jo evt. komme hjem til jer - hvis altså I stadig er i live Hehe, jaa det kan jo være at jeg bliver nødt til at aflyse, så må du love ikke at blive sur 

Det passer bedre lørdag, da vi muligvis er på Als indtil fredag, og så skal vi jo lige hjem.. 

Og hvis du aflyser pga fødsel, så lad gå denne ene gang; men lad det ikke blive en vane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.