Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millea skriver: Flotte billeder
Flotte billeder
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Tak, men ville også gerne have haft nogen i undertøj..
Tak, men ville også gerne have haft nogen i undertøj..
Jaa, det kan jeg godt forstå Men Hjalte skal vel også være storebror på et tidspunkt
bøllen skriver: Jeg har lært , har man noget godt at sige skal man sige det. Ellers holde sin mund . Kan jeg godt forstå et super flot evigt minde .
Jeg har lært , har man noget godt at sige skal man sige det. Ellers holde sin mund .
Kan jeg godt forstå et super flot evigt minde .
Hehe og du har fuldstændig ret
Jaa, jeg tror også jeg vil have fremkaldt et par stykker
I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!
I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet
På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!
Åhh hvor jeg simpelthen bare smelter inden i! Hvor er Desirae heldig at du bor tæt på og har foreviget denne smukke kvinde og denne smukke mave
Du ser Fuldstændig henrivende ud!!!
christina92 skriver: Åhh hvor jeg simpelthen bare smelter inden i! Hvor er Desirae heldig at du bor tæt på og har foreviget denne smukke kvinde og denne smukke mave Du ser Fuldstændig henrivende ud!!!
Ååårrrh, søde Bliver helt forlegen!! 1000 mange gange tak for den fantastisk søde besked! Det varmer helt vildt
emmagirl skriver: I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!
Hold da op nogle gode billeder. Og så fin en mave.
MIWULA skriver: Hold da op nogle gode billeder. Og så fin en mave.
Tusind tak, er også rigtig glad for dem
hold kæft hvor er det dog bare nogle super gode billeder. Og sikke en flot mave. Nu har den da haft vokseværk siden sidst jeg har set den Men nu er der heller ikke længe til.
Hvor bliver det godt og spændende på fredag når du og din kæreste skal have taget billeder sammen
Smuk smuk smuk
Cbank skriver: hold kæft hvor er det dog bare nogle super gode billeder. Og sikke en flot mave. Nu har den da haft vokseværk siden sidst jeg har set den Men nu er der heller ikke længe til. Hvor bliver det godt og spændende på fredag når du og din kæreste skal have taget billeder sammen Smuk smuk smuk
10000 tak søde!!! Nej, nu er der bestemt ikke længe til.. Men har nu lidt på fornemmelsen at han venter til august Der er i hvertfald på ingen måde optræk til noget. Men jeg har det godt, så kan godt vente lidt endnu, selvom jeg bare glæder mig som et lille barn
Og ja, det bliver bare dejligt at få nogle billeder sammen med min kæreste også. Det er så dejligt at blive foreviget på den måde
Hvordan går det med din lille fyr? Har han fået et navn?
emmagirl skriver: Jaa, det kan jeg godt forstå Men Hjalte skal vel også være storebror på et tidspunkt
Tjaaaa, håber da på at kunne gøre ham til storebror et par gange eller tre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128