Guldklumpens hule er blevet fotograferet (36+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

mommy1991

Millea skriver:

Flotte billeder 

Mange tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Tak, men ville også gerne have haft nogen i undertøj.. 

Jaa, det kan jeg godt forstå Men Hjalte skal vel også være storebror på et tidspunkt

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

bøllen skriver:

Jeg har lært , har man noget godt at sige skal man sige det. Ellers holde sin mund . 

Kan jeg godt forstå et super flot evigt minde .

Hehe og du har fuldstændig ret  

Jaa, jeg tror også jeg vil have fremkaldt et par stykker  

Anmeld

3. juli 2013

christina92

I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet 

På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!  

Åhh hvor jeg simpelthen bare smelter inden i! Hvor er Desirae heldig at du bor tæt på og har foreviget denne smukke kvinde og denne smukke mave

Du ser Fuldstændig henrivende ud!!!

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Åhh hvor jeg simpelthen bare smelter inden i! Hvor er Desirae heldig at du bor tæt på og har foreviget denne smukke kvinde og denne smukke mave

Du ser Fuldstændig henrivende ud!!!

Ååårrrh, søde  Bliver helt forlegen!! 1000 mange gange tak for den fantastisk søde besked! Det varmer helt vildt 

Anmeld

3. juli 2013

MIWULA

emmagirl skriver:

I søndags da jeg var 36+0 fik jeg taget billeder ved Desirae Rasmussen, bedre kendt som DesiraeR herinde - og jeg vil da lige vise jer resultatet 

På fredag skal min kæreste og jeg have taget billeder sammen hos hende. Det glæder jeg mig til!!!  

Hold da op nogle gode billeder. Og så fin en mave. 

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

MIWULA skriver:

Hold da op nogle gode billeder. Og så fin en mave. 

Tusind tak, er også rigtig glad for dem 

Anmeld

3. juli 2013

Cbank

hold kæft hvor er det dog bare nogle super gode billeder. Og sikke en flot mave. Nu har den da haft vokseværk siden sidst jeg har set den  Men nu er der heller ikke længe til. 

Hvor bliver det godt og spændende på fredag når du og din kæreste skal have taget billeder sammen 

Smuk smuk smuk 

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

Cbank skriver:

hold kæft hvor er det dog bare nogle super gode billeder. Og sikke en flot mave. Nu har den da haft vokseværk siden sidst jeg har set den  Men nu er der heller ikke længe til. 

Hvor bliver det godt og spændende på fredag når du og din kæreste skal have taget billeder sammen 

Smuk smuk smuk 

10000 tak søde!!!  Nej, nu er der bestemt ikke længe til.. Men har nu lidt på fornemmelsen at han venter til august Der er i hvertfald på ingen måde optræk til noget. Men jeg har det godt, så kan godt vente lidt endnu, selvom jeg bare glæder mig som et lille barn

Og ja, det bliver bare dejligt at få nogle billeder sammen med min kæreste også. Det er så dejligt at blive foreviget på den måde 

Hvordan går det med din lille fyr? Har han fået et navn? 

Anmeld

3. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jaa, det kan jeg godt forstå Men Hjalte skal vel også være storebror på et tidspunkt

Tjaaaa, håber da på at kunne gøre ham til storebror et par gange eller tre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.