effie skriver:
jo.. det er da virkelig relevant hvad du har været inde om og hvordan..
for noget tyder på at du har et urealisktsk forhold til hvordan din viden tæller.
måske har lærene ret, måske præsterede du havde forventet eller måske havde du bildt dig ind du var bedre end du var.
de har siddet en lære og en censer og nåret frem til en i følge dig for lav karakter, men de har været 2 om det og de har nok rimelig styr på hvad de snakker om, og at lære ikke kender dig har jo intet at sige.. du har jo været omkring de emner du skal, de salgstale var bare ikke god nok til 10 eller 12.
Det er ikke relevant for dig i og med du ikke har læst samtlige bilag.
Det var ikke et bestemt spørgsmål eller et bestemt under emne.
Hovedemnet var økonomi og velfærdsstaten, og bilagene gik ind omkring forskning, privatisering, fokus på sundhed, udgifter, finanspolitik og ideologier.
Så nej, jeg har holdt mig til mine bilag og støttet mine argumenter op omkring mine bilag som man skal og ikke snakket i øst og vest.
Hvis ikke det er nok for dig så kan du få lov at se bilagene, min synopsis og talepapir.
I bund og grund handler det her om, at de begrundelser han har givet for min karakter har været urimelige, ikke andet!
Han kom med to begrundelser til hvorfor jeg fik 4:
1. At jeg ikke svarede i løbet af en 1/10 af et sekund. Jeg var 2-4 sekunder om at svare, da jeg gerne ville formulere mig rigtigt, da jeg jo godt ved at hvis jeg svarer forkert, så trækker det ned.
Men han tolkede det som om at jeg ikke kendte svaret eller at jeg var usikker, og det var jeg ikke.
2. At han mente jeg var fastholdt i ideologier, men det var læren der blev ved med at spørge ind til ideologierne. Hvis han mener jeg er fastholdt i det, så skal han da ikke spørge til det?