Vil lige slå dette fast!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Miss-86

Håber ikke at du kompenserer for dine følelser, fordi du er bange for hvad folk skriver herinde..? Det er et offentligt site, og derfor skriver du hvad du har lyst til.

Har samme skruk problem, men har heldigvis en fantastisk kæreste som gider høre på mig, eller bare fortæller mig at nu skal jeg lige slappe af.!! men godt han er på samme Sted som mig. Han er nok bare den fornuftige ang. BP.

Det gør jeg bestemt ikke .. Jeg skriver hvad jeg vil.
Jeg vil bare pointere, at folk ikke kender alt bag, selvom jeg fremstår som totalt skruk her, så ævler jeg jo ikke løs om det hjemme, det er det jeg bruger baby.dk til.

Min kæreste har ikke noget imod jeg snakker om det og lytter altid, er aldrig irriteret, men jeg har nu bare med mig selv tænkt, at jeg ville lade det ligge og håbe på han kom til mig og sagde nu er jeg klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

gonefishing

Miss-86 skriver:

Jeg tager også det sure med det søde.

Men DU må åbenbart føle dig truffet, siden du kommenterer på dette indlæg.
Men ifht. at folk ikke kender mig, så synes jeg der var nogle lidt 'hårde' kommentarer på mit sidste indlæg og det har jeg lov til at mene! Men jeg har nu heller ikke påpeget at du skulle kunne forstå meningen med dette indlæg, men jeg skriver nu det som jeg vil og dette ville jeg gerne have slået fast!

Næ jeg ved bare at jeg bruger orderet plager, som en af de eneste. Men i et sammenhæng på "kvinder og mænd" og ikke DIG.
Og det ville jeg bare slå fast, for jeg synes ærligt ikke det burde være nødvendigt for dig at pointere dit indlæg - fair nok at du gør det.

Men forstå mig ret, jeg prøver bare at give dig et fif fra mine erfaringer. Men jeg kender dig jo ikke har kan umuligt have noget imod dig, af den grund. Så mine fif kommer af "kærlighed" og ikke fordi jeg skal stemple nogen, og det vil jeg da gerne slå fast.

Men synes bare det er synd at du føler dig truffet over noget andre har skrevet eller jeg har skrevet. Og det er det jeg prøver at fortælle dig at der ingen grund er til det.

Der er MANGE kvinder som vil have børn før deres mand, -tror jeg er mest normalt. Og mine erfaringer er bare at mænd siger: "jaja skat vi skal nokkkk få børn tag det roligt", Men hvilken kvinde der er skruk ønsker ikke at hører: "åhhh skat kom nu..... lad os nu lave børn NUUUU".
Og hvis du var én af dem der gerne ville hører det, så havde jeg bare nogle gode råd

Anmeld

22. juni 2013

Miss-86

Flodkilling skriver:

Næ jeg ved bare at jeg bruger orderet plager, som en af de eneste. Men i et sammenhæng på "kvinder og mænd" og ikke DIG.
Og det ville jeg bare slå fast, for jeg synes ærligt ikke det burde være nødvendigt for dig at pointere dit indlæg - fair nok at du gør det.

Men forstå mig ret, jeg prøver bare at give dig et fif fra mine erfaringer. Men jeg kender dig jo ikke har kan umuligt have noget imod dig, af den grund. Så mine fif kommer af "kærlighed" og ikke fordi jeg skal stemple nogen, og det vil jeg da gerne slå fast.

Men synes bare det er synd at du føler dig truffet over noget andre har skrevet eller jeg har skrevet. Og det er det jeg prøver at fortælle dig at der ingen grund er til det.

Der er MANGE kvinder som vil have børn før deres mand, -tror jeg er mest normalt. Og mine erfaringer er bare at mænd siger: "jaja skat vi skal nokkkk få børn tag det roligt", Men hvilken kvinde der er skruk ønsker ikke at hører: "åhhh skat kom nu..... lad os nu lave børn NUUUU".
Og hvis du var én af dem der gerne ville hører det, så havde jeg bare nogle gode råd

Det tænkte jeg nu ikke så meget over, at du havde brugt ordet 'plager'.

Det var nu ikke kun dig, som jeg følte mig 'stødt' over, men også nogle af de andre også var det også måden der blev skrevet på, for forstår skam godt hvad folk mener.
Efter hvad jeg kan forstå ud af nogle svar på dette indlæg, var der andre der godt kunne forstå jeg var lidt 'stødt' og selv havde undret sig over kommentaren.

Jeg ønsker bare ikke at folk ikke tror jeg ævler løs om det 24x7, for det gør jeg bestemt ikke.. Det var mere det jeg ville ud med i fht. dette indlæg.

Jeg kender alt til at man ikke skal presse manden til noget og at man ikke skal ævle om det hele tiden, har været herinde i over 1 år og det er der utallige ander kvinder der har skrevet til mig - Men indimellem er jeg bare nødt til at lade en kommentar falde til ham, så jeg er sikker på han ikke glemmer at jeg er skruk 
Og ja, forstår dig, at du ville give mig fif, det er også sødt af dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.