Miss-86 skriver:
- Bare fordi at jeg skriver herinde om skrukhed og om hvad jeg snakker med min kæreste om mht. PB - Er det jo ikke ens betydende med at vi herhjemme ikke snakker om andet.
Vi har faktisk ikke snakket så meget om det, efter jeg fik konstateret at jeg IKKE havde PCO og derefter lovede jeg ham at vente på at han blev klar - MEN derfor må jeg gerne nævne det for ham i ny og næ. Jeg hverken tigger, plager eller beder ham - Hvis jeg gjorde, så var han nok skredet for længst!
Er Baby.dk ikke til at komme ud med sine tanker, bla. omkring PB ?!
Det vil jeg nemlig mene og det er hvad jeg gør - Især når PB kommer frem i mine tanker, så skriver jeg herinde istedet for at snakke med min kæreste om det!
Jeg følger en del med i dine tråde, og personligt føler jeg virkelig ikke at du plager og at i ikke snakker om andet.

dette er en baby site, i ønsker jer børn på et tidspunkt og du skriver i "skruk" debatten fordi det er det som fylder i dit liv lige nu.
Det giver jo sig selv at du ikke kan skrive i "prøver at blive gravid" eller "gravid" før at i når så langt.
Du har lige så meget ret til at skrive dine tråde om din ventetid og de ting som kommer frem i jeres personlige situation som jeg har til feks at ligge et mavebillede op hver uge

bliv du blot ved med at skrive hvad du har på hjertet, vi er nogle som følger dig og krydser fingre for at kæresten snart giver grønt lys for jeres fælles baby projekt

Anmeld