Vil lige slå dette fast!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Rødhætte

Miss-86 skriver:

- Bare fordi at jeg skriver herinde om skrukhed og om hvad jeg snakker med min kæreste om mht. PB - Er det jo ikke ens betydende med at vi herhjemme ikke snakker om andet.

Vi har faktisk ikke snakket så meget om det, efter jeg fik konstateret at jeg IKKE havde PCO og derefter lovede jeg ham at vente på at han blev klar - MEN derfor må jeg gerne nævne det for ham i ny og næ. Jeg hverken tigger, plager eller beder ham - Hvis jeg gjorde, så var han nok skredet for længst!

Er Baby.dk ikke til at komme ud med sine tanker, bla. omkring PB ?!
Det vil jeg nemlig mene og det er hvad jeg gør - Især
 når PB kommer frem i mine tanker, så skriver jeg herinde istedet for at snakke med min kæreste om det!

Du skal have lov at skrive alt det du vil om din "skrukhed" - dem der mener noget andet kan bare lade være med at læse dine indlæg! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Muhmi

Ææh, der er vist noget jeg er gået helt glip af, men jo selvfølgelig læsser du da bare af på os herinde Det er jo et babyforum

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

Miss-86 skriver:

- Bare fordi at jeg skriver herinde om skrukhed og om hvad jeg snakker med min kæreste om mht. PB - Er det jo ikke ens betydende med at vi herhjemme ikke snakker om andet.

Vi har faktisk ikke snakket så meget om det, efter jeg fik konstateret at jeg IKKE havde PCO og derefter lovede jeg ham at vente på at han blev klar - MEN derfor må jeg gerne nævne det for ham i ny og næ. Jeg hverken tigger, plager eller beder ham - Hvis jeg gjorde, så var han nok skredet for længst!

når PB kommer frem i mine tanker, så skriver jeg herinde istedet for at snakke med min kæreste om det!

Joooo.
Men omvendt hvis man vælger at "lufte sit vasketøj" for andre, må man også tage med at folk har forskellige syn.
Dette påpeger jeg med ALLE og ikke bare dit indlæg, folk er forskellige og hvis man vælger at skrive om private ting på en offentlig debat, så må man vel også tage det sure med det søde.

Men ærligt så forstår jeg ikke dit behov for at komme med dette indlæg, i stedet for bare at ignorere

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

Miss-86 skriver:

Tak

Skønt, når mange ellers skriver at jeg plager ham eller om jeg ikke kan lade emnet ligge mere end 14 dage - Folk aner jo ikke hvad der foregår hjemme hos os Såå måtte lige ha' luft.

P.s så har ingen sagt at DU plager ham. Der er blevet skrevet at kvinder geberalt kan plage mænd og et fif var ikke at gøre det. Kan ikke se hvad der er at føle sig truffet over.

Anmeld

20. juni 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Du har lov til at skrive om dine tanker lige som alle andre Ja dette forum er til at lufte alle de tanker man har lyst til  

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Mikkelsfar skriver:

Du er slet ikke en plage på nogen måder. Alle har lov til at ydre sig her inde, og det har du også og jeg selv, nu jeg ny her inde men bare rolig Venner Jeg skal nok komme ud med en masse

Det lyder godt
Det er jo også et forum som man kan bruge til at  komme ud med en masse, både positivt og negativt

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

sommerbarn<3 skriver:

Jeg tror jeg er lige præcis så slem som folk tror du er. For jeg har svært ved ikke at snakke med kæresten eller bare komme med en enkel kommentar om vi ikke snart skal have en mere bare i en dag. Kan virkelig ikke lade der ligge. Er mega skruk 

Og du skal da endeligt bruge baby.dk så tosset du vil 

Dejligt, der er en der forstår mig

Ja, det er sku svært at lade være, men jeg tager mig tit i at lade emnet ligge..

Tak, synes også det er dejligt, at kunne bruge baby.dk, til at komme ud med en masse tanker ifht. baby, når nu jeg ikke kan snakke med kæresten om det hver dag!

til dig

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Jeg følger en del med i dine tråde, og personligt føler jeg virkelig ikke at du plager og at i ikke snakker om andet.

dette er en baby site, i ønsker jer børn på et tidspunkt og du skriver i "skruk" debatten fordi det er det som fylder i dit liv lige nu.
Det giver jo sig selv at du ikke kan skrive i "prøver at blive gravid" eller "gravid" før at i når så langt.

Du har lige så meget ret til at skrive dine tråde om din ventetid og de ting som kommer frem i jeres personlige situation som jeg har til feks at ligge et mavebillede op hver uge

bliv du blot ved med at skrive hvad du har på hjertet, vi er nogle som følger dig og krydser fingre for at kæresten snart giver grønt lys for jeres fælles baby projekt

Nej, det synes jeg nu heller ikke selv, så det er dejligt, du også ser det sådan!

Ja, man har jo lov at skrive om hvad man nu vil, inden for den kategori der passer

Og det er dejligt at se dine mavebilleder  Glæder mig til SPAM af billeder af den lille, når den tid kommer..

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

malle23 skriver:

Du har helt ret, selvfølgelig skal der være plads til at skrive om sine tanker og følelser i forbindelse med PB. Vil da mene det er en af grundene til denne side. 

Desuden forstår jeg godt det er svært for dig når nu du er så skruk, og du er blevet lovet af flere omgange at din kæreste ville starte pb og så han har sprunget fra alligevel. Det ville skam også frustrere mig! Håber din kæreste er klar inden længe. Tror bare de fleste mænd først er helt klar når man står med den positive test eller når barnet er født

Ja, det vil jeg også mene er det man kan bruge siden til - At komme ud med tanker/frustrationer/glæder over PB, baby og andre ting
Og mener nu også det er det, som jeg bruger siden til ..

Du har ret, det er svært, når han har haft lovet mig vi skulle igang, men det prøver jeg at abstrahere fra nu og vente på ham - SELVOM ventetiden er meget hård/svær - Men jeg har en god periode lige pt. hvor det ikke fylder så meget i mine tanker, det er nu meget rart..

Anmeld

20. juni 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Hvo

Nej, det synes jeg nu heller ikke selv, så det er dejligt, du også ser det sådan!

Ja, man har jo lov at skrive om hvad man nu vil, inden for den kategori der passer

Og det er dejligt at se dine mavebilleder  Glæder mig til SPAM af billeder af den lille, når den tid kommer..

Hvor er du sød glæder mig i den grad også til at vise, og til at følge dig når det engang (meget snart) bliver jeres tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.