Vil lige slå dette fast!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Trekløver(:

Miss-86 skriver:

Ja, det vil jeg også mene er det man kan bruge siden til - At komme ud med tanker/frustrationer/glæder over PB, baby og andre ting
Og mener nu også det er det, som jeg bruger siden til ..

Du har ret, det er svært, når han har haft lovet mig vi skulle igang, men det prøver jeg at abstrahere fra nu og vente på ham - SELVOM ventetiden er meget hård/svær - Men jeg har en god periode lige pt. hvor det ikke fylder så meget i mine tanker, det er nu meget rart..

Det er godt at høre du kan lægge det lidt på hylden en gang imellem, for kan godt selv huske at det fyldte meget i mine tanker da vi begyndte at påtænke pb, og jeg ventede også på min kæreste 1 år før han følte sig nogenlunde klar. Men glemme det helt det kan man skam ikke bare lige, når ønsket om en bebs er så stor.

- bliv du endelig ved med at skrive om dine tanker, frustrationer og følelser herinde. Hvis man ikke må her, hvor må man dog så. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Laulund87

Miss-86 skriver:

Ja, det kan de, men det har de ikke gjort, det er derfor jeg har oprettet denne tråd..

Ja jeg har læst kommentarerne og giver dig jo ret

Anmeld

21. juni 2013

Miss-86

Laulund87 skriver:

Ja jeg har læst kommentarerne og giver dig jo ret

Dejligt, Tak

Anmeld

21. juni 2013

Miss-86

Three little steps skriver:

Der er en grund til at der er en katalogi som hedder "skruk"

Og nu har jeg ikke fulgt dine andre indlæg, men dejligt at der er flere kvinder der er røv skrukke, som ikke kan snakke om andet, for så kan man komme i kontakt med andre skrukke kvinder og være skruk sammen. Det giver da god mening, ikke?

Så lad folk brokke sig, fuck dem. De kan sikkert ikke huske hvordan det er at være ved at gå ud af sit gode skind af skrukhed, og hvis man lukker det inde ender man bare som en endnu skrukkere person..

Knus til dig, og så til højre med hvad andre synes!

Ja, det er helt rigtigt - Dejligt andre kvinder er skrukke, så de kan forstå en - For som du skriver, så er man ved at gå ud af sit gode skind og det er bestemt ikke sjovt at være SÅ skruk :/

Mange tak for svaret

Anmeld

21. juni 2013

Flødebollen

Miss-86 skriver:

- Bare fordi at jeg skriver herinde om skrukhed og om hvad jeg snakker med min kæreste om mht. PB - Er det jo ikke ens betydende med at vi herhjemme ikke snakker om andet.

Vi har faktisk ikke snakket så meget om det, efter jeg fik konstateret at jeg IKKE havde PCO og derefter lovede jeg ham at vente på at han blev klar - MEN derfor må jeg gerne nævne det for ham i ny og næ. Jeg hverken tigger, plager eller beder ham - Hvis jeg gjorde, så var han nok skredet for længst!

Er Baby.dk ikke til at komme ud med sine tanker, bla. omkring PB ?!
Det vil jeg nemlig mene og det er hvad jeg gør - Især
 når PB kommer frem i mine tanker, så skriver jeg herinde istedet for at snakke med min kæreste om det!

Jeg fulgte også med og synes personligt at nogle af svarene var lige stride nok.

Især, når man begynder at "digte", at du plager og tigger.

Jeg kender alt til at være superskruk, og sålænge folk ikke ved, hvordan det er, burde de helt ærligt lukke æsken.

Held og lykke med det  (Og god ferie )

Anmeld

21. juni 2013

Miss-86

malle23 skriver:

Det er godt at høre du kan lægge det lidt på hylden en gang imellem, for kan godt selv huske at det fyldte meget i mine tanker da vi begyndte at påtænke pb, og jeg ventede også på min kæreste 1 år før han følte sig nogenlunde klar. Men glemme det helt det kan man skam ikke bare lige, når ønsket om en bebs er så stor.

- bliv du endelig ved med at skrive om dine tanker, frustrationer og følelser herinde. Hvis man ikke må her, hvor må man dog så. 

Jeg ønsker heller ikke at ødelægge vores forhold, fordi vi ikke er enige om PB - Såå derfor må jeg lade emnet ligge også i de perioder, hvor jeg faktisk har det meget i mine tanker

Men ferien står for døren, så vi skal bare nyde det
Og håbe på, at han snart er klar

Jaa, jeg ved virkelig heller ikke, hvor jeg ellers skulle komme ud med mine tanker/frustrationer osv, hvis ikke det skulle være her.

Anmeld

21. juni 2013

Miss-86

Kathepige skriver:

Jeg fulgte også med og synes personligt at nogle af svarene var lige stride nok.

Især, når man begynder at "digte", at du plager og tigger.

Jeg kender alt til at være superskruk, og sålænge folk ikke ved, hvordan det er, burde de helt ærligt lukke æsken.

Held og lykke med det  (Og god ferie )

Jeg er glad for, at det ikke kun er mig, der synes kommentarerne var lidt stride..

Og du har ret, dem der ikke har været så skrukke, ved ikke hvad det drejer sig om :/ Jeg kan jo heller ikke snakke med om en fødsel, ved det jeg aldrig har prøvet det endnu..

Mange tak, blir dejligt med en ferie

Anmeld

21. juni 2013

Flødebollen

Miss-86 skriver:

Jeg ønsker heller ikke at ødelægge vores forhold, fordi vi ikke er enige om PB - Såå derfor må jeg lade emnet ligge også i de perioder, hvor jeg faktisk har det meget i mine tanker

Men ferien står for døren, så vi skal bare nyde det
Og håbe på, at han snart er klar

Jaa, jeg ved virkelig heller ikke, hvor jeg ellers skulle komme ud med mine tanker/frustrationer osv, hvis ikke det skulle være her.

Der er altid plads og rum til at komme ud med sine frustrationer mv., herinde.

Jeg er selv en af dem, der brugte siden meget i forbindelse med pb-opstart.

Netop fordi, jeg ikke ønskede at læsse alt af på min kæreste, som i forvejen var presset af det hele..

Så er det altså rart, man har sådan et sted her, hvor der ikke er nogle dømmende (!!!!) personer, der hakker på en.

Anmeld

21. juni 2013

Miss-86

Kathepige skriver:

Der er altid plads og rum til at komme ud med sine frustrationer mv., herinde.

Jeg er selv en af dem, der brugte siden meget i forbindelse med pb-opstart.

Netop fordi, jeg ikke ønskede at læsse alt af på min kæreste, som i forvejen var presset af det hele..

Så er det altså rart, man har sådan et sted her, hvor der ikke er nogle dømmende (!!!!) personer, der hakker på en.

Lige præcis..

Anmeld

21. juni 2013

Anonym8827

Håber ikke at du kompenserer for dine følelser, fordi du er bange for hvad folk skriver herinde..? Det er et offentligt site, og derfor skriver du hvad du har lyst til.

Har samme skruk problem, men har heldigvis en fantastisk kæreste som gider høre på mig, eller bare fortæller mig at nu skal jeg lige slappe af.!! men godt han er på samme Sted som mig. Han er nok bare den fornuftige ang. BP.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.