Vil lige slå dette fast!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Miss-86

1990h skriver:

du skal skrive lige hvad du lyster til herinde og brug siden til at "få det ud" som du måske ikke vil læsse over på din kæreste nu hvor han ikke er helt klar endnu..jeg forstår udemærket godt at du har behov for at fortælle omverdenen når der kommer lidt positivitet angående pb og jeg håber han snart er klar der hjemme

men gør dig selv den tjeneste når han er klar og i går i gang at tænk: det sker når det sker. det hjalp altså meget på mig syntes jeg..for når man først tester og den er negativ og mens kommer så bliver man så skuffet trods det kun er 1-2 forsøg..og kunne forstille mig hvis man så bruger ægløsning tester osv at man bliver endnu mere skuffet og "kulleret" i hovedet..

her skete det i 3 forsøg..håber det går hurtigt med jer også

Ja, nemlig, når kæresten ikke skal bruges til sådan noget, så er baby.dk jo god
Jeg håber os snart han er klar, det er alligevel 2 år vi har snakket om det, puuha det er hårdt. Men venter på ham, han er den jeg vil have børn med

Tak, jeg skal nok tage det som det kommer mht. positiv test, vil heller ikke ÆL-teste og sådan.. Vi skal ikke have sex kun for at lave et barn.. For så tror jeg nu også man udskyder at blive gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Miss-86

Lotus86 skriver:

Kan godt forstå du har brug for luft, læste godt din tidligere tråd, og undrede mig meget over nogle af kommentarerne.

Og jo, det er jo netop hvad denne sidde er til for, alle ens tanker og følelser og hvad man ellers har brug for at komme ud med, så bliv du bare ved med det

Ja, jeg må indrømme at jeg synes nogle af kommentarerne var lidt hårde.. Det var os derfor jeg oprettede denne tråd.

Folk kender jo ikke mig og ved jo ikke hvad jeg snakker om herhjemme.. Og nogle af dem, ved nok heller ikke hele historien bag, med at han har lovet mig PB og sådanne..

Tak, jeg fortsætter også med at skrive

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Laulund87 skriver:

Du skal skrive lige hvad du har lyst til!

Kan folk ikke lide det, kan de lade være med at læse og kommentere på det

Ja, det kan de, men det har de ikke gjort, det er derfor jeg har oprettet denne tråd..

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Rødhætte skriver:

Du skal have lov at skrive alt det du vil om din "skrukhed" - dem der mener noget andet kan bare lade være med at læse dine indlæg! 

Tak, hvor er du sød

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Muhmi skriver:

Ææh, der er vist noget jeg er gået helt glip af, men jo selvfølgelig læsser du da bare af på os herinde Det er jo et babyforum

Hehe, det er der måske
Men jeg synes nogle af kommentarerne på mit sidste indlæg var lidt 'hårde' ifht. at folk ikke kender mig, så derfor oprettede jeg denne..

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Joooo.
Men omvendt hvis man vælger at "lufte sit vasketøj" for andre, må man også tage med at folk har forskellige syn.
Dette påpeger jeg med ALLE og ikke bare dit indlæg, folk er forskellige og hvis man vælger at skrive om private ting på en offentlig debat, så må man vel også tage det sure med det søde.

Men ærligt så forstår jeg ikke dit behov for at komme med dette indlæg, i stedet for bare at ignorere

Jeg tager også det sure med det søde.

Men DU må åbenbart føle dig truffet, siden du kommenterer på dette indlæg.
Men ifht. at folk ikke kender mig, så synes jeg der var nogle lidt 'hårde' kommentarer på mit sidste indlæg og det har jeg lov til at mene! Men jeg har nu heller ikke påpeget at du skulle kunne forstå meningen med dette indlæg, men jeg skriver nu det som jeg vil og dette ville jeg gerne have slået fast!

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Du har lov til at skrive om dine tanker lige som alle andre Ja dette forum er til at lufte alle de tanker man har lyst til  

Ja, det vil jeg også fortsat gøre

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Hvor er du sød glæder mig i den grad også til at vise, og til at følge dig når det engang (meget snart) bliver jeres tur

Hihi, det kan du selv være

Ihh, ja det hele blir sååå spændende

Anmeld

20. juni 2013

Majbrit P

Der er en grund til at der er en katalogi som hedder "skruk"

Og nu har jeg ikke fulgt dine andre indlæg, men dejligt at der er flere kvinder der er røv skrukke, som ikke kan snakke om andet, for så kan man komme i kontakt med andre skrukke kvinder og være skruk sammen. Det giver da god mening, ikke?

Så lad folk brokke sig, fuck dem. De kan sikkert ikke huske hvordan det er at være ved at gå ud af sit gode skind af skrukhed, og hvis man lukker det inde ender man bare som en endnu skrukkere person..

Knus til dig, og så til højre med hvad andre synes!

Anmeld

20. juni 2013

Mikkelsfar

Miss-86 skriver:

Dejligt, der er en der forstår mig

Ja, det er sku svært at lade være, men jeg tager mig tit i at lade emnet ligge..

Tak, synes også det er dejligt, at kunne bruge baby.dk, til at komme ud med en masse tanker ifht. baby, når nu jeg ikke kan snakke med kæresten om det hver dag!

til dig

Lige netop, Så det skal du slet ikke tænke over hvad andre mener og tænker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.