fødsel og 160 cm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

må en fys. godt afgøre det? det troede jeg var lægen eller jordmoderen der kun måtte bestemme

Jeg blev sendt til Kiropraktor og fik taget røntgen hvor hun kunne se at der ikke var noget galt, billederne fik jeg så med (på en cd rom) og sendte dem til min overlæge i gyn. som var med til at lave mit kejsersnit. Og hun vurderet at der heller ikke var noget galt og at jeg kunne føde normalt. - og at det var noget andet der gjorde at jeg ikke kunne føde min datter normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

charlie73

Jeg er 157 og havde ingen problemer da jeg fødte min søn for godt 4 år siden - har slet ikke hørt noget om at højden kunne gøre en forskel 

Anmeld

20. juni 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

er anonym, da jeg ikke ønsker familien skal kunne søge på at vi overvejer børn.

Nu har jeg flere gange hørt i tv pogrammerne at det er svart at føde børn når man er 160 eller under og jeg er selv 159, så går lidt og tænker på hvad gør de egenetlig så når de ved det på forhånd?

Er der nogle ekstra på stuen hele tiden? foreslår de en kejsersnit? eller hvad gør de?

Håber nogle af jer kan svare mig på det, da jeg godt vil vide hvad jeg går ind til, når jeg vælger at blive gravid

Hæhæh ej ..

Jeg er 158 og har haft to helt fantastiske fødsler ! .. 
De kaldte mig superføder på fødegangen

Såå tror altså bare det er en myte

Anmeld

20. juni 2013

1990h

Anonym skriver:

Nu har jeg flere gange hørt i tv pogrammerne at det er svart at føde børn når man er 160 eller under og jeg er selv 159, så går lidt og tænker på hvad gør de egenetlig så når de ved det på forhånd?

Er der nogle ekstra på stuen hele tiden? foreslår de en kejsersnit? eller hvad gør de?

Håber nogle af jer kan svare mig på det, da jeg godt vil vide hvad jeg går ind til, når jeg vælger at blive gravid

vil så lige tilføje at jeg heller ikke kunne få hende ud helt selv uden lidt hjælp i form af klipning og tæt på sugekop men tvivler på det noget med min højde at gøre..jeg kunne bare ikke give mig nok down there og hun smuttede hele tiden op og ud sku hun da hendes hjertehalløj dykkede..

Anmeld

20. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

jeg er under 160, det kom aldrig nogensinde på tale at jeg ikke skulle kunne føde

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg blev sendt til Kiropraktor og fik taget røntgen hvor hun kunne se at der ikke var noget galt, billederne fik jeg så med (på en cd rom) og sendte dem til min overlæge i gyn. som var med til at lave mit kejsersnit. Og hun vurderet at der heller ikke var noget galt og at jeg kunne føde normalt. - og at det var noget andet der gjorde at jeg ikke kunne føde min datter normalt.

okay på den måde hvem tror du så man skal sende billederne til hvis man ikke har født før?

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

vil så lige tilføje at jeg heller ikke kunne få hende ud helt selv uden lidt hjælp i form af klipning og tæt på sugekop men tvivler på det noget med min højde at gøre..jeg kunne bare ikke give mig nok down there og hun smuttede hele tiden op og ud sku hun da hendes hjertehalløj dykkede..

okay tak for dit svar det er ellers det de nævner som er problemet ved små kvinder, men du havde nok fået det at vide hvis det var derfor

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

okay på den måde hvem tror du så man skal sende billederne til hvis man ikke har født før?

Vil mene at kiropraktoren kan give dig svar de har jo med knoglestruktur at gøre

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

det lyder da ikke som om det er det største problem i verden, i forhold til hvor mange af jer det er gået godt for, så mange tak for at i gider dele jeres erfaringer

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Vil mene at kiropraktoren kan give dig svar de har jo med knoglestruktur at gøre

okay, jamen du skal have mange tak for din hjælp, jeg tror jeg ender med at bestille en tid bare for at være på den sikre side, for hvis det skal foregå ved kejsersnit, vil jeg godt være lidt mere forberedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.