Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Sally-Slingshot skriver:
Halløj baby-piger!
Jeg er i gang med mit eksamensprojekt, hvor jeg skal fortælle om hvorfor vi sender vores spædbørn i institution. Jeg tænkte derfor, hvad er mere oplagt end at bruge denne fantastiske side som hjælp?
Jeg kunne derfor godt tænkte mig at spørge om nogle forskellige ting, håber meget at I vil bidrage med jeres tanker..
Det skal lige siges at spædbørn er fra 0-1 1/2år
Hvilke overvejelser gjorde du/i jer omkring at sende jeres barn i pasning?
Var det helt naturligt at barnet skulle i pasning eller ville du gerne gå hjemme?
Hvis ja,hvad forhindrede dig i at gå hjemme?
Hvis nej, hvorfor valgte du at blive hjemmegående?
Synes du at dit barn havde behov for at komme i institution eller var der andre grunde?
Tilføj gerne egne tanker.. På forhånd tak 
Mvh Caroline.
For os var der meget overvejelse forbundet med at sende ham i VS.
Men da jeg er på dagpenge skulle vi have mulighed for pasning fuld tid med en dags varsel og da der ikke er familie i nærheden der kunne hjælpe med at opfylde det krav så måtte vi sende ham i VS.
Der var også det med i vores overvejelser at vi heller ikke har nogen omgangskreds med børn i hans aldersgruppe så han ville måske mangle noget udvikling hvis han bare var hjemme med os (mor og far) hele dagen hver dag...
Ville gerne hvis der kunne være en mellemvej hvor jeg var hjemme med ham og så var han kun deltid i VS, men desværre er der ikke mulighed for at det er sådan med nuværende regler og satser til mennesker der er havnet i den uheldige situation at være på offt. ydelser.
Han startede i VS da han var 8 mdr. og idag er vi ikke i tvivl om at han har brug for at komme derned hver dag, også selvom der er nogle ting vi ville ønske var anderledes.
Anmeld