Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Ok
Jeg er nu ellers pænt tilfreds med min Emmaljunga Combi som vi bruger til sønnike nu. Aldrig problemer og kører godt. Men de laver jo ikke trillingevogne, og har læst vildt meget godt om Urban Jungle Mountain Buggy, også til trillinger. Så tror det bliver den. Uanset hvilken model vi vælger, kan de ikke komme ind af vores hoveddør. Heller ikke de smalle (med mindre det er en vogn med 3 på stribe bag hinanden, og det ønsker jeg ikke)
Det er vigtigt den er let. Hvordan er den i materialet? Tænker om den er afstemt til at kunne klare en dansk vinter, uden de små for det for koldt? 
Jeg har dårlig erfaring med to forskellige emmaljunga tvillingevogne og god erfaring med to mountain buggy vogne (ikke til tvillinger)! Det kan være det har noget med det at gøre?
Men godt I har været glade for jeres!
Ja, altså når man lægger sædet ned på mountain buggy'en, så er der stof hele vejen ned, som isolerer (hvis du forstår hvad jeg mener? Det er der f.eks. ikke på Emmaljungas, og har også set andre modeller hvor der bare er et net), og så har jeg haft en kørepose i også, så der ikke kommer kulde op nedefra
Anmeld