tvillinge vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

pcoramt

DianaRJS skriver:

ja lige præcis desværre er det ved at være hammer svært at finde tvillinge vogne

de havde også kun 3 hvoraf den ene var en meget billig model der desværre var meget besværlig at klappe sammen, og så en alm tvillingebarnevogn fra emmaljunga og så combivognen.

men så må jeg ud og kigge lidt mere, er kun godt med råd herfra for synes godt nok det er svært, der er godt nok lidt meget forskel på en enkelt og så tvilling

det er der helt sikkert synes emmaljunga nitro city til tvillinger virker super god, ved os at en fra tvillinge gruppen er meget glad for hendes.. den dur bare ikke til os, da vi går RIGTIG meget i skoven, og den har svingbare forhjul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

ønskebørn74

pcoramt skriver:

det er der helt sikkert synes emmaljunga nitro city til tvillinger virker super god, ved os at en fra tvillinge gruppen er meget glad for hendes.. den dur bare ikke til os, da vi går RIGTIG meget i skoven, og den har svingbare forhjul.

Den er udgået..

Men denne har store svinghjulsarm der kan låses.. Så den er også god i skov.. 

Det er den vi skal have.. 

http://www.teutonia.com/da/produkter/team-cosmo.html

Anmeld

11. juni 2013

Tulle28

Vi har en Carena Double Swing til vores piger (hhv. 3,2 år og 9 mdr.) og er SUPERGLADE for den! Den er nem at køre med, man kan snildt køre med en hånd og en kaffe i den anden (det er meget vigtigt for mig) Min store datter er 15 kg og 96 cm og der er masser af plads til hende, også i flyverdragt. Hvis du er hurtig, kan du få den gamle model til 2.500-2.900,- og så koster en lift vistnok omkring 500,- Vi har ikke brugt lift til vores, bare kørepose og det har fungeret helt fint. Den nye model koster 4.500,- og den eneste forskel er, så vidt jeg kan se, er at den har knæk-styr.

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Tulle28 skriver:

Vi har en Carena Double Swing til vores piger (hhv. 3,2 år og 9 mdr.) og er SUPERGLADE for den! Den er nem at køre med, man kan snildt køre med en hånd og en kaffe i den anden (det er meget vigtigt for mig) Min store datter er 15 kg og 96 cm og der er masser af plads til hende, også i flyverdragt. Hvis du er hurtig, kan du få den gamle model til 2.500-2.900,- og så koster en lift vistnok omkring 500,- Vi har ikke brugt lift til vores, bare kørepose og det har fungeret helt fint. Den nye model koster 4.500,- og den eneste forskel er, så vidt jeg kan se, er at den har knæk-styr.

hvis en hårdlift passer i behøves det ikke da jeg har 2 enkelte barnevogne fra mine drenge der er kun 1½ år i mellem så da den yngste kom til brugte den store stadig sin, og derfor købte vi en mere, så liftene har vi derfra   er en odderlift og en lift fra emmaljunga, kan ikke lige huske om de har samme mål

Anmeld

11. juni 2013

Viventerjer

DianaRJS skriver:

står ldit i det "problem" at jeg ikke aner om jeg vil have en kombivogn eller en alm tvillinge barnevogn...!

har lidt forelsket mig i denne http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/NYHED!_Monkey_&_Double_Monkey-1683.html self den til tvillinger

MEN så kommer problemet jo.. hvor lnagtid ville de egentligt kunne bruge kasserne til at sove i?

for det er jo en "lille" barnevognskasse og ville også føle det var at smide penge ud af vinduet hvis jeg så alligevel står om 4-5 måneder og skal have ny barnevogn igen for at de kan sove ude....

nogle råd og positive/negative ting om begge?

Vi blev faktisk frarådet at købe en vogn som odders tvillingevogn .. og det var af en medarbejder i ønskebørn, som fortalte at alle deres 3 medarbejdere som havde fået tvillinger havde endt med at købe kombivogne .. Vi har valgt at købe en tvillingevogn fra flip-flap.dk det er samme mål som mange af de andre dyre kombivogne man kan købe i de fysiske butikker som babySam mm. Og så har jeg ikke hørt eller læst noget dårligt om firmaet

Anmeld

11. juni 2013

Tulle28

DianaRJS skriver:

hvis en hårdlift passer i behøves det ikke da jeg har 2 enkelte barnevogne fra mine drenge der er kun 1½ år i mellem så da den yngste kom til brugte den store stadig sin, og derfor købte vi en mere, så liftene har vi derfra   er en odderlift og en lift fra emmaljunga, kan ikke lige huske om de har samme mål

Den er så godt nok udsolgt på den side jeg linker til, men der kan du ihverfald se specifikationerne. Ønskebørn har stadigvæk den gamle model på lager.

Anmeld

11. juni 2013

Valle81

pcoramt skriver:

Den har vi også haft:0) Den er så lækker:0)

Har en til salg:0)

http://www.secondsale.dk/klapvogne/emmaljunga-twin -nitro

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Valle81 skriver:

Den har vi også haft:0) Den er så lækker:0)

Har en til salg:0)

http://www.secondsale.dk/klapvogne/emmaljunga-twin -nitro

kan der stå 2 hårde lifte i den eller hvordan?

Anmeld

11. juni 2013

Valle81

DianaRJS skriver:

kan der stå 2 hårde lifte i den eller hvordan?

Ja, det vil jeg bestemt mene der kan, vi har dog kun haft en, da vi ikke havde tvilinger men psedu tillinger. Den bøjle der er hen over klapvognen, hvis den tages af er jeg 99,9 % sikker på, at der kan være 2 hårde lifte. Denne bøjle bruges ikke til noget før de kan sidde op i vognen:0)
Da vi købte den, fik vi at vide, at modellen er lavet til alm. lifte, da folk ikke helt er faldet for de bløde lifte:0)

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Valle81 skriver:

Ja, det vil jeg bestemt mene der kan, vi har dog kun haft en, da vi ikke havde tvilinger men psedu tillinger. Den bøjle der er hen over klapvognen, hvis den tages af er jeg 99,9 % sikker på, at der kan være 2 hårde lifte. Denne bøjle bruges ikke til noget før de kan sidde op i vognen:0)
Da vi købte den, fik vi at vide, at modellen er lavet til alm. lifte, da folk ikke helt er faldet for de bløde lifte:0)

jo jeg er skam faldet pladask for de bløde lifte men ville næsten bare være spild af penge når jeg har 2 til at stå der har været forholdsvis dyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.