tvillinge vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Tranebaer

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Super!! Det lyder rigtig godt. Synes jeg bliver bekræftet mere og mere i, at det skal være sådan en. Jeg tænker at bruge en blød lift til de små i starten. Og senere køreposer? Mon ikke det kan gå. De kommer til November. 

Det tror jeg helt bestemt er en god løsning!  Den er også bare så stabil den vogn, pga rigtig gode og store hjul (det tænker man ikke lige over, men det har virkelig noget at sige!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

pcoramt

DianaRJS skriver:

jamen det bliver odders zip twin

min tante ringede i går at hun havde en der var 2 år gammel jeg kunne købte for 3000 med lifte, skillevæg seler regnslag myggenet  ;P

så hvis jeg kan spare penge på den måde er det helt klart det jeg gør

det var nok os den der stod øverst på min liste.. men den er jo udgået.. og har ikke kunne finde nogen brugt hvor stand og pris har været fair :/

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Super!! Det lyder rigtig godt. Synes jeg bliver bekræftet mere og mere i, at det skal være sådan en. Jeg tænker at bruge en blød lift til de små i starten. Og senere køreposer? Mon ikke det kan gå. De kommer til November. 

tro mig du fortyder ALDRIG at du har købt blød lidt....!

vi købte det til nr 2 og har aldrig været mere tilfreds, de er 10 gange nemmere at have med end de hårde, og de er nemmere at have i alle barnevogne.

Anmeld

12. juni 2013

pcoramt

ønskebarn74 skriver:

Nej for den har store hjul ikke små.. 

jeg har prøvet den, men der sidder sådan en skinne, og hvis man så komme off road, så er det noget øv.. ellers havde jeg bestemt os valgt den..

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

det var nok os den der stod øverst på min liste.. men den er jo udgået.. og har ikke kunne finde nogen brugt hvor stand og pris har været fair :/

nu har jeg kigget lidt på dba, og de priser er "fair" i forhold til vognen og de ting der er med

min tante og farbror gav 12000 for deres... man skal huske på at odder jo er en dyr vogn

men ja det er mange penge

Anmeld

12. juni 2013

pcoramt

DianaRJS skriver:

nu har jeg kigget lidt på dba, og de priser er "fair" i forhold til vognen og de ting der er med

min tante og farbror gav 12000 for deres... man skal huske på at odder jo er en dyr vogn

men ja det er mange penge

n er det et godt stykke tid siden jeg sidst har kigget.. men da jeg kiggede var der kun to af zip modellen , og de lå begge til omkring de 9000 kr uden lifte..

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

n er det et godt stykke tid siden jeg sidst har kigget.. men da jeg kiggede var der kun to af zip modellen , og de lå begge til omkring de 9000 kr uden lifte..

ved der ligger nogle der inde til omkring 4-5000 nu (på dba) og ellers også på guloggratis er der også en del men ja det er med at holde øjnene åbne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.