tvillinge vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

DianaRJS skriver:

nu har jeg siddet og kigget lidt på dba, og er faktisk blevet helt forelsket i odder's zip twins den bliver ikk elavet mere, men hvis folk har dem til salg nu har de vel også om 3 mdr... ;P

men efter hvad jeg kan forstår når jeg læser skulle den heller ikke være helt så tung som de tvillingevogne der bliver produceret nu

Den er også ret fin. Kender mange som er glade for Odder. Ville også forslå dig, at købe brugt, for behovet kan hurtigt ændre sig i takt med de vokser. Ikke kun med størrelsen på kassen, men også at man f.eks skal have en paraplyklapvogn på et tidspunkt, hvis man synes. Og sovevogne. Så er der jo mange penge at spare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Emmaljunga også tvin nitro.. De har kun nogle med kasse og sæde nu.. Skod vogne ergonomisk for børns ryg.. 

desværre af hvad jeg kunne forstår i babysam er der ikke så mange der laver tvillingevogne mere

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

desværre af hvad jeg kunne forstår i babysam er der ikke så mange der laver tvillingevogne mere

Det er jo lige det..

har du set den vi skal have?

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den er også ret fin. Kender mange som er glade for Odder. Ville også forslå dig, at købe brugt, for behovet kan hurtigt ændre sig i takt med de vokser. Ikke kun med størrelsen på kassen, men også at man f.eks skal have en paraplyklapvogn på et tidspunkt, hvis man synes. Og sovevogne. Så er der jo mange penge at spare 

sovevogne har jeg da jeg har 2 drenge med kun 1 år imellem så da vi fik nr 2 købte vi ny barnevogn igen da den ældste ikke var færdig med sin. så vi har 2 stks. enkelte barnevogne til at stå

men tror jeg vil prøve at kigge videre på brugte det eneste jeg jo så behøver at købe ved siden af er jo madrasser og så vil jeg jo alligevel spare en hel del på barnevognen

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Det er jo lige det..

har du set den vi skal have?

ja den er også super smart

tror det er godt jeg først har termin til december for som det er lige nu er jeg fanget i barnevognshelvedet haha

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

ja den er også super smart

tror det er godt jeg først har termin til december for som det er lige nu er jeg fanget i barnevognshelvedet haha

Den er meget let og den har den ekstra håndbremse til ned af Bakken..

Anmeld

11. juni 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

står ldit i det "problem" at jeg ikke aner om jeg vil have en kombivogn eller en alm tvillinge barnevogn...!

har lidt forelsket mig i denne http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/NYHED!_Monkey_&_Double_Monkey-1683.html self den til tvillinger

MEN så kommer problemet jo.. hvor lnagtid ville de egentligt kunne bruge kasserne til at sove i?

for det er jo en "lille" barnevognskasse og ville også føle det var at smide penge ud af vinduet hvis jeg så alligevel står om 4-5 måneder og skal have ny barnevogn igen for at de kan sove ude....

nogle råd og positive/negative ting om begge?

Vi har købt denne Trille vogn:  http://www.onlinekids.dk/shop/trille-tvillingebarnevogn-3348p.html 

Har hørt fra 3 andre familier med denne model, at bare er SUPER god. De kan både ligge i den i lifte, og bare på madressen nedenunder. Skillevægen kan også fjernes. Og ja, den fylder da lidt. Men det gør de jo 

Vi glæder os ihvertfald til at komme ud og ''trille'' med vores vogn.. haha 

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Vi har købt denne Trille vogn:  http://www.onlinekids.dk/shop/trille-tvillingebarnevogn-3348p.html 

Har hørt fra 3 andre familier med denne model, at bare er SUPER god. De kan både ligge i den i lifte, og bare på madressen nedenunder. Skillevægen kan også fjernes. Og ja, den fylder da lidt. Men det gør de jo 

Vi glæder os ihvertfald til at komme ud og ''trille'' med vores vogn.. haha 

den model har jeg faktisk også kigget på, hvilket også var grunden til ejg ikke kunne bestemme mig for om jeg ville ha en combivogn eller en barnevogn

Anmeld

11. juni 2013

Tranebaer

Hej
Jeg har erfaring med to forskellige tvillingekombivogne fra Emmaljunga, og de har begge været vildt dårlige. Den ene gik i stykker med det samme, selvom indstillingerne var rigtige, og hang helt vildt i den ene side. Den anden var også besværlig at køre rundt med, bremserne gik i stykker og farven falmede hurtigt. Desuden sad pigerne klemt om vinteren med flyverdragt på.

Ville klart vælge et andet mærke...

Anmeld

11. juni 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

den model har jeg faktisk også kigget på, hvilket også var grunden til ejg ikke kunne bestemme mig for om jeg ville ha en combivogn eller en barnevogn

Vi starter ihvertfald ud med barnevognen :-) vi købte den også brugt, og ca. 2 år gammel, for 2000kr. I MEGA velholdt stand. Så det var jo ikke meget ;-) Så er der også penge til en combivogn hvis det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.