DianaRJS skriver:
står ldit i det "problem" at jeg ikke aner om jeg vil have en kombivogn eller en alm tvillinge barnevogn...!
har lidt forelsket mig i denne http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/NYHED!_Monkey_&_Double_Monkey-1683.html self den til tvillinger 
MEN så kommer problemet jo.. hvor lnagtid ville de egentligt kunne bruge kasserne til at sove i?
for det er jo en "lille" barnevognskasse og ville også føle det var at smide penge ud af vinduet hvis jeg så alligevel står om 4-5 måneder og skal have ny barnevogn igen for at de kan sove ude....
nogle råd og positive/negative ting om begge? 
Vi skulle ud og have fat i en tvillingevogn der kunne bruges som søskendevogn og vi har også kigget meget på Emmaljungas.
Men den er bare SÅ lille i klapvognssædet. Vores datter vil dårligt kunne sidde der med overtøj på. Og barnevognskassen er også lille..
Så jeg ledte videre og vi har bestilt en Bugaboo Donkey Duo, som på billedet. Den har et stort liggemål og der er massere af plads i klapvognssædet.
Emmaljungas Monkey er en efterligning af denne vogn.. Og originalen er bare SÅ meget bedre

:
Vi faldt pladask for den og vi glæder os til at få den hjem senere på måneden

Tjek den ud

Vi har bestilt den med pink kalecher

Forresten, vores datter kunne kun ligge i vores Emmaljunga combi barnevognskasse til hun var 5 måneder.
Anmeld