DianaRJS skriver:
er jo netop det der bekymrede mig lidt, for har altså lige nu en dreng på 4 der er 118 cm og en dreng på 3 der er 117 cm, så det er forholdsvis høje børn jeg har også (hvor de har det fra aner jeg ikke da jeg er en bette en, og samme er deres far
) men høje er de i hvert fald blevet 
Altså vi har ikke den model du linker, men Duo Combi. Og mener den også findes i tvillingeudgave, eller en der ligner den findes ihvertfald. Den er altså virkelig god at køre med, og man kan ligge forholdsvist fladt i den. Vores søn gad alligevel ikke ligge helt fladt da han var over 6 mdr, og det er meget lidt den hælder. Synes også der er god plads i den, og så er den altså skøn i byen. Og når man er lille selv, er det fedt det ikke er en vogn der kommer gående med en, men en der kommer gående med en vogn 
Jeg er nu heller ikke den store barnevogns tilhænger, som de fleste danskere. Anton er vant til at sove i sin seng, da vi boede på 4 sal uden altan i starten, og jeg derefter har gået hjemme, så vi har aldrig haft en sovevogn. Men vi snakkede om at købe en brugt gammel sag, hvis det blev aktuelt. Er vi ude, ligger han gerne i sin klapvogn uden problemer.
Men hvis dine drenge er så lange som du nævner, har du så kigget på Trille barnevogn? Deres liggemål i Combi er 90 i kassen. Mener bestemt de har en tvillingemodel.
Anmeld