Købe ting eller vente :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

:/ Ja okay. Men man ved jo aldrig. Man kan jo aldrig være sikker - før barnet et ude. 

Nej nej det er da rigtigt men chancen for at der kommer et barn er da noget større jo længere man når

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Nessie

Vi købte intet, før vi var sikre på at det var en sund graviditet 

Anmeld

30. maj 2013

Kløver

Jeg købte yderst få ting. Mir råd er at vente. Især hvis i vil vide køn, der kommer flere ting hen af vejen hvor man bliver træt af alt er neutralt

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Som sagt så fik vi rigtig meget. især tøj. så det var jo ikke fordi vi ikke havde hvad vi skulle bruge til da vi kom hjem med hende.

Nej det rigtig nok Men man aner jo ikke hvad man får, og om man får noget. Det kan man jo ikke bare gå ud fra. Heeh. Men måske man skulle nøjes med begrænsede mængder af tøj f.eks.

Anmeld

30. maj 2013

modesty

Hej i skønne baby-brugere

Jeg har lige brug for, at høre hvordan og hvorledes i andre har gjort. 

Sagen er den, at manden og jeg måske går igang med PB om under en måned. Men det afhænger af lidt forskellige ting. 
Men hvis vi går igang, så ved vi jo selvfølgelig ikke om der er gevinst hurtig eller ej. Men hvordan har i andre gjort i forhold til at købe ting. Jeg er nemlig så små gået igang med at købe ting - selvfølgelig i neutrale farver. Det er bl.a. sengetøj, lidt bodyer, lampe osv. Altså reletivt små ting, og det hele er brugt (pånær bodyer). 

Men ville i vente indtil i stod med en positiv test eller ville i slå til, hvis der er noget billigt? Manden og jeg har også snakket om barnevognen. Og den kommer nok med i udsalg her til efteråret. Der overvejer vi også meget at slå til. 

Kort sagt: Købte i små ting inden i gik igang eller ventede i til i stod med en positiv test? 

(Årsagen til anonymitet er at jeg har familie og venner herinde som helst ikke skal vide noget om PB). 

Jeg købte ingenting før jeg blev scannet i uge 7 og vi så hjerteblink.

Jeg ville aldrig købe noget før jeg var gravid. 

Vi skulle igennem to års prøven og IVF behandling før det lykkedes. Det havde været ubærligt hvis der lå en stak babytøj og ting og ventede i en skuffe i al den tid. 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Så du ved allerede nu at du tester alene? Vi gjorde det sammen, altså jeg tissede alene, men vo var da lige spændte begge to, og stod og gloede på pinden sammen. For os var det fedt at dele. Jeg kunne slet ikke forestille mig at gå med sådanne hemmelighed alene og vente med at sige det til det " passer" manden at få det afvide.

( omvendt kender jeg en som tissede på pinden i hemmelighed og gik ud af badeværelset med pinden  og så skulle manden ud og skide bag efter. Hun blev så overvældet og glad over den positive test, at hun brasede ud til manden for at fortælle det med det samme. De synes begge at det var rigtig ufedt at han fik det af vide mens han sad på tønden)

Hmm. Altså det snakkede vi faktisk om her igår. Hvis det stod til mig, så testede vi sammen. Men i og med han er B menneske bliver det nok lidt svære. Det skal jo helst være om morgenen man tester. Hans holdning var også, at vi gjorde det sammen. Så håber han når at ændre holdning, sådan at vi kan gøre det sammen, og han bare lige står op. De tre minutter man skal vente 

Tja. Lidt træls historie. Ved heller ikke om jeg ville kunne holde det hemmeligt, hvis det var. 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nej nej det er da rigtigt men chancen for at der kommer et barn er da noget større jo længere man når

Ja det har du helt ret i  

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Vi købte intet, før vi var sikre på at det var en sund graviditet 

hvordan kan man vide det?  (undskyld jeg måske spørge dumt). 

Hvornår og hvordan blev i klar over det?

Anmeld

30. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det måske også rigtig. 

Puha ja. Sikke en grim oplevelse :/

Men altså. Jeg som person har det bedst med at det mest nødvendige står klar inden man føder. Men der er man jo forskellige fra person til person. 

jaaa nemlig det er det gode ved vi er så forskellige

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg købte yderst få ting. Mir råd er at vente. Især hvis i vil vide køn, der kommer flere ting hen af vejen hvor man bliver træt af alt er neutralt

Hehe. Som sagt har jeg kun tre bodyer, som er neutrale Men det er helt klart et godt råd at have i baghovedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.