Mumto3 skriver:
Så du ved allerede nu at du tester alene? Vi gjorde det sammen, altså jeg tissede alene, men vo var da lige spændte begge to, og stod og gloede på pinden sammen. For os var det fedt at dele. Jeg kunne slet ikke forestille mig at gå med sådanne hemmelighed alene og vente med at sige det til det " passer" manden at få det afvide.
( omvendt kender jeg en som tissede på pinden i hemmelighed og gik ud af badeværelset med pinden og så skulle manden ud og skide bag efter. Hun blev så overvældet og glad over den positive test, at hun brasede ud til manden for at fortælle det med det samme. De synes begge at det var rigtig ufedt at han fik det af vide mens han sad på tønden)
Hmm. Altså det snakkede vi faktisk om her igår. Hvis det stod til mig, så testede vi sammen. Men i og med han er B menneske bliver det nok lidt svære. Det skal jo helst være om morgenen man tester. Hans holdning var også, at vi gjorde det sammen. Så håber han når at ændre holdning, sådan at vi kan gøre det sammen, og han bare lige står op. De tre minutter man skal vente 
Tja. Lidt træls historie. Ved heller ikke om jeg ville kunne holde det hemmeligt, hvis det var.
Anmeld