Købe ting eller vente :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg købte ingenting før jeg blev scannet i uge 7 og vi så hjerteblink.

Jeg ville aldrig købe noget før jeg var gravid. 

Vi skulle igennem to års prøven og IVF behandling før det lykkedes. Det havde været ubærligt hvis der lå en stak babytøj og ting og ventede i en skuffe i al den tid. 

Tja. Det også det de fleste siger. Så tror jeg hellere må holde igen. Inden jeg køber mere.  Men som sagt er det meget meget lidt jeg har købt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa nemlig det er det gode ved vi er så forskellige

Ja hehe. 

Anmeld

30. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hehe. Som sagt har jeg kun tre bodyer, som er neutrale Men det er helt klart et godt råd at have i baghovedet. 

Vi ønskede ikke at vide løn første gang og jo i længden bliver man træt af de neutrale ting, så var mere hvis i havde planer om flere køb

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi ønskede ikke at vide løn første gang og jo i længden bliver man træt af de neutrale ting, så var mere hvis i havde planer om flere køb

Ja det også godt at have i baghovedet. 

Anmeld

30. maj 2013

Nessie

Anonym skriver:

hvordan kan man vide det?  (undskyld jeg måske spørge dumt). 

Hvornår og hvordan blev i klar over det?

Tjah, aller først skulle vi til NF-skanning, og kunne dér se at alt så fint ud. 
Derefter var der MD-skanningen, og da alt også så fint ud dér, begyndte vi at købe de store ting. 

Vi købte en ganske lille smule tøj efter NF-skanningen, og fik rigtig meget i gave, da han var blevet født

Anmeld

30. maj 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Nej det rigtig nok Men man aner jo ikke hvad man får, og om man får noget. Det kan man jo ikke bare gå ud fra. Heeh. Men måske man skulle nøjes med begrænsede mængder af tøj f.eks.

nåh vi snakker lidt forbi hinanden tror jeg. vi fik 2 sække med tøj i str. 56-74 imens jeg var gravid. Derfor var det heller ikke nødvendigt at købe noget. Men vi tog det generelt rimelig roligt med at købe ting, da vi havde set flere vennepar der havde købt en masse og ikke brugte halvdelen af det alligevel, så vi ventede og så hvad vi fik brug for. barnevognen, badekar og selve puslepuden købte/fik vi et par uger før termin og puslebord og andre mindre nødvendige ting købte vi først efter. 

Anmeld

30. maj 2013

Menne

Jeg er 14+0 imorgen og er først nu så småt gået igang med at shoppe.. Men det har ikke været helt nemt at vente 

Anmeld

30. maj 2013

lycly

Anonym skriver:

Ja. Men altså det måske bedre at spare lidt mere op, og så købe tingene når man når der til 

Ja, det ville jeg i hvert fald gøre Alt efter hvor meget I så får sparet op så kan I købe ting I vil og ikke nødvendigvis en billig nødløsning fordi I ikke har penge til det. Det var jeg fx nødt til

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Tjah, aller først skulle vi til NF-skanning, og kunne dér se at alt så fint ud. 
Derefter var der MD-skanningen, og da alt også så fint ud dér, begyndte vi at købe de store ting. 

Vi købte en ganske lille smule tøj efter NF-skanningen, og fik rigtig meget i gave, da han var blevet født

Syntes godt om. 

Ja okay. Min fejl  

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

nåh vi snakker lidt forbi hinanden tror jeg. vi fik 2 sække med tøj i str. 56-74 imens jeg var gravid. Derfor var det heller ikke nødvendigt at købe noget. Men vi tog det generelt rimelig roligt med at købe ting, da vi havde set flere vennepar der havde købt en masse og ikke brugte halvdelen af det alligevel, så vi ventede og så hvad vi fik brug for. barnevognen, badekar og selve puslepuden købte/fik vi et par uger før termin og puslebord og andre mindre nødvendige ting købte vi først efter. 

Arh okay. Ja så er det jo knap så nødvendig. Hehe. 

Altså har forsøgt at lave en liste over de ting ved gerne ville have. Den lavede jeg for ca. 2 år siden. Men har allerede nu slettet meget derfra igen. Simpelthen fordi det unødvendigt. Det er ting man kan købe løbende, hvis behovet opstår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.