Købe ting eller vente :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg ville helt klart vente. I dag er det ingen selvfølge at man får børn uden kamp. Så ville være surt at købe ting og så (7, 9, 13) komme ud for at det tager år, at man abortere osv.

Jeg har altid ventet til uge 12+ og der købt neutralt tøj, indtil kønsscanning i uge 20

Det er også et godt råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg ventede selv med at købe noget da jeg var gravid med min datter for 3 år siden. Efter MD-scanningen begyndte jeg så småt. 

I denne graviditet har jeg intet købt endnu, da vi har alt i forvejen 

Hehe det jo noget af det der er godt ved nummer to. Der har man mange af tingene. Det er lidt værre med nummer et på den front

Anmeld

30. maj 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hehe det jo noget af det der er godt ved nummer to. Der har man mange af tingene. Det er lidt værre med nummer et på den front

Ja det er skønt ikke at stresse over hvor meget eller hvor lidt denne gang  Denne gang venter jeg dog med at købe lidt tøj og diverse til jeg er gået på barsel, for jeg skal have tiden til at gå med noget 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg  er i uge 26 og vi har stadig ikke købt en eneste ting..

Det bliver når jeg går på barsel til juli.. så går vi igang med det hele..

Selv da jeg stod med en postiv test tænkte jeg ikke på at købe noget. Vi mistede 2 gange før end det lykkedes og til sidst så hang det der babyhalløj mig ud af halsen.. der var jeg glad for jeg ikke havde købt noget som mindede mig om de to graviditeter som ikke blev til noget.

Jeg håber selvfølgelig i bliver gravide hurtigt , men tænk hvis der går længere tid.. så står du og har noget tøj og måske en barnevogn som måske kan gøre dig ked af det. Og måske der kommer en ny barnevogn du hellere ville ha haft.. eller måske får i tvillinger 

Personligt ville jeg ikke gå ud og købe ting, før PB er gået igang. 

Der skal nok komme masser af tilbud på alt det i skal bruge.. 

På den anden side, så skal i gøre det i synes er bedst for jer og hvad i har lyst til

Kan godt forstå det kan krible lidt i en, når man ser alle de søde ting man kan få til baby

D.

Det tror jeg ikke jeg kunne gøre. Det ville være en stress faktor for mig så. 

Hehe ja. Det er en god pointe. Specielt det med hvis nu man får tvillinger. Da der nemlig er tvillinger i min familie. Heeh. 

Ja det er jo det der er svært. Men prøver.

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tak

Jeg er nok bare lidt omvendt end de fleste.

Uanset om jeg får børn, hvilket vi selvfølgelig gør. Så vil jeg da stadig have glæden af at købe tøj.

Og så længe det gør mig glad og giver mig forhåbninger

Har samme tankegang som dig. 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

JA - også når det brugt!!! Jeg har tit forelsket mig i ting eller tøj ( brugt) og senere set det igen, nogle gange billigere, nogen gange til samme pris men i bedre stand. Brugt markedet er kæmpe stort, og når du bliver gravid vil der også være masser af billigt udstyr og tøj til salg. Selvfølgelig vil der også være dem der tror de skal have en masse for det, men dem springer du bare over.

Jeg må prøve at holde igen  

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Ja det nok også bare svært at sælge noget som er beregnet til ens eget barn.
Jeg kunne ikke vente til efter md har købt en del lige efter nf og barnevogn er også bestilt så vi var sikre på at få den vi ønskede.

Syntes godt om. 

Men man er jo som mennesker meget forskellige. 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Jeg købte først ting til den lille efter MD-scanningen i 21. uge

Jeg tror ikke jeg ville kunne vente så længe. Men nu må vi se. Må ihvertfald prøve at holde igen. 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja det er skønt ikke at stresse over hvor meget eller hvor lidt denne gang  Denne gang venter jeg dog med at købe lidt tøj og diverse til jeg er gået på barsel, for jeg skal have tiden til at gå med noget 

Hehe ja. Anden gang ved man jo også, hvad man går ind til. Og hvor "træls" ventetiden er fra når man går på barsel. Heeh. 

Anmeld

30. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

Tja måske. Men tror jeg har lidt samme tankegang, som en anden herinde. Det kan være med til at holde gejsten oppe. 

Det jeg har købet indtil videre er også noget jeg kigger på, når jeg ser frem til børn. Men ikke noget jeg tænker øv. Hvorfor er jeg ikke gravid endnu. Ser det nærmere som en positiv ting. 

Det er jo helt forskelligt hvordan man ser på det.. 2 gang jeg var gravid troede jeg ikke det ku gå galt fordi første gang gik så fint så fik nogle ting af en veninde og vi mistede så det her bare, ska ærlig indrømme de ting er væk nu for det minder bare lidt for meget om en træls oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.