Anonym skriver:
Hej i skønne baby-brugere
Jeg har lige brug for, at høre hvordan og hvorledes i andre har gjort.
Sagen er den, at manden og jeg måske går igang med PB om under en måned. Men det afhænger af lidt forskellige ting.
Men hvis vi går igang, så ved vi jo selvfølgelig ikke om der er gevinst hurtig eller ej. Men hvordan har i andre gjort i forhold til at købe ting. Jeg er nemlig så små gået igang med at købe ting - selvfølgelig i neutrale farver. Det er bl.a. sengetøj, lidt bodyer, lampe osv. Altså reletivt små ting, og det hele er brugt (pånær bodyer).
Men ville i vente indtil i stod med en positiv test eller ville i slå til, hvis der er noget billigt? Manden og jeg har også snakket om barnevognen. Og den kommer nok med i udsalg her til efteråret. Der overvejer vi også meget at slå til.
Kort sagt: Købte i små ting inden i gik igang eller ventede i til i stod med en positiv test? 
(Årsagen til anonymitet er at jeg har familie og venner herinde som helst ikke skal vide noget om PB).
Altså jeg har aldrig kunnet forstå det med at købe babyting, før man blev gravid. Jeg er måske lidt overtroisk på det punkt 
Men er du klar til det, så go ahead 
Anmeld