Købe ting eller vente :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Menne skriver:

Jeg er 14+0 imorgen og er først nu så småt gået igang med at shoppe.. Men det har ikke været helt nemt at vente 

Nej det må virkeligt også være svært. specielt når man er gravid. Men som jeg har skrevet itl flere, så må vi hellere holde igen, og i stedet spare pengene op. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Ja, det ville jeg i hvert fald gøre Alt efter hvor meget I så får sparet op så kan I købe ting I vil og ikke nødvendigvis en billig nødløsning fordi I ikke har penge til det. Det var jeg fx nødt til

Lige præcist. Men altså nogle billige ting kan nogen gange være lige så gode som det dyre. Men ja. Tager det stille og roligt nu. heeh. 

Anmeld

30. maj 2013

Moma

Anonym skriver:

Hej i skønne baby-brugere

Jeg har lige brug for, at høre hvordan og hvorledes i andre har gjort. 

Sagen er den, at manden og jeg måske går igang med PB om under en måned. Men det afhænger af lidt forskellige ting. 
Men hvis vi går igang, så ved vi jo selvfølgelig ikke om der er gevinst hurtig eller ej. Men hvordan har i andre gjort i forhold til at købe ting. Jeg er nemlig så små gået igang med at købe ting - selvfølgelig i neutrale farver. Det er bl.a. sengetøj, lidt bodyer, lampe osv. Altså reletivt små ting, og det hele er brugt (pånær bodyer). 

Men ville i vente indtil i stod med en positiv test eller ville i slå til, hvis der er noget billigt? Manden og jeg har også snakket om barnevognen. Og den kommer nok med i udsalg her til efteråret. Der overvejer vi også meget at slå til. 

Kort sagt: Købte i små ting inden i gik igang eller ventede i til i stod med en positiv test? 

(Årsagen til anonymitet er at jeg har familie og venner herinde som helst ikke skal vide noget om PB). 

Altså jeg har aldrig kunnet forstå det med at købe babyting, før man blev gravid. Jeg er måske lidt overtroisk på det punkt 

Men er du klar til det, så go ahead 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Altså jeg har aldrig kunnet forstå det med at købe babyting, før man blev gravid. Jeg er måske lidt overtroisk på det punkt 

Men er du klar til det, så go ahead 

Heeh. Har tænkt det samme om barnevogn. Den må man jo helst ikke få hjem før barnet er født. Men ja.

Med de andre ting tænker jeg ikke så meget over det. 

Anmeld

30. maj 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Hmm. Altså det snakkede vi faktisk om her igår. Hvis det stod til mig, så testede vi sammen. Men i og med han er B menneske bliver det nok lidt svære. Det skal jo helst være om morgenen man tester. Hans holdning var også, at vi gjorde det sammen. Så håber han når at ændre holdning, sådan at vi kan gøre det sammen, og han bare lige står op. De tre minutter man skal vente 

Tja. Lidt træls historie. Ved heller ikke om jeg ville kunne holde det hemmeligt, hvis det var. 

Ja,det kan være svært att planlægge  

- selvom det er synd for parret så har vi i omgangkredsen grinet rigtig meget af det...

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Ja,det kan være svært att planlægge  

- selvom det er synd for parret så har vi i omgangkredsen grinet rigtig meget af det...

Ja det kunne jeg godt forestille mig. 

Anmeld

31. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg ville ikke købe noget inden jeg var gravid, vi har ingen af gangene planlagt, de er begge upsere - hvis man kan sige det sådan. Men hvis jeg prøvede at blive gravid - ville jeg ikke købe noget før..

En anden ting er at udsalget starter 20/21 juni på barnevogne.

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg ville ikke købe noget inden jeg var gravid, vi har ingen af gangene planlagt, de er begge upsere - hvis man kan sige det sådan. Men hvis jeg prøvede at blive gravid - ville jeg ikke købe noget før..

En anden ting er at udsalget starter 20/21 juni på barnevogne.

Okay.  Tak for dit råd. 

Er det i alle byer?

Anmeld

31. maj 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Okay.  Tak for dit råd. 

Er det i alle byer?

Ihvertfald i alle babysam forretninger.

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ihvertfald i alle babysam forretninger.

Hvordan ved du det lige præcis de datoer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.