:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

AnjaTherese

Diana... skriver:

Husk på kroppen kan godt snyde en så pas på du ikke bliver for skuffet. 

Knus

ja, jeg er heller ikke så spændt endnu   så det skal nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Diana...

BabyBIGtime skriver:

hehehe   godt du er enig

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

BabyBIGtime skriver:

ja, jeg er heller ikke så spændt endnu   så det skal nok gå

Det var godt for der er ikke noget være end at blive skuffet.

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Diana... skriver:

Det var godt for der er ikke noget være end at blive skuffet.

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Elskermiinsøøn! skriver:

men er ligeglad med andres meninger, er glad for jeg valgt og beholde min søn!! om jeg er så ung eller ikk jeg har også mine meninger om gammele forældre, men vil jeg ikk udtale miig mere om hehe

Hvor gammel er man i dine øjne, når man er gamle forældre?

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Heidi-Godsk skriver:

Prøv engang at læs hvad og hvordan i skriver til hinanden i denne debat.. Det er et klart tegn på umodenhed.

Jeg kunne ikke være mere enig. Husk at forholde jer kritisk og rationelt til, hvad andre skriver uden at fare i flint over det. Bare et godt råd til alle inkl. mig selv.

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Elskermiinsøøn! skriver:

har sagt i må tro hvad i vil. at i tror jeg ikk kan tag miig af et barn, må du gerne holde for diiq selv !

Hov... Se lige hvad hun skriver... "det er de færreste unge mennesker...." Hun skriver ikke dig

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Hvis man hverken bruger p-piller, komdom eller andre former for prævention - og så bliver gravid, er det så ikke lidt en form for planlægning? Altså det er da også uansvarligt .

Mvh. Maiken som blev gravid uden brug af prævention, da hun efter 100 negative graviditetsteste mistede troen på at hun kunne blive gravid, så lod det være op til skæbnen.... Men som nu fremover vil bruge beskyttelse

Når man ikke bruger nogen form for prævention, vil jeg også sige, at man på en måde ønsker at blive gravid. Jeg blev selv gravid på P-piller, og havde ikke misset en eneste, så jeg følte ikke jeg kunne gøre mere der.

Til BabyBIGtime. Du skriver han er dobbelt så gammel som dig. Ingen fordomme fra mig omkring alder. Faderen til mit kommende barn er 13 år ældre end mig. Jeg er 28 og han fylder 41 i år.

Knus Linda 26+1, som selv i en alder af 28!!! lidt frygter  at skulle være alene om et barn.

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

linda2009 skriver:

Når man ikke bruger nogen form for prævention, vil jeg også sige, at man på en måde ønsker at blive gravid. Jeg blev selv gravid på P-piller, og havde ikke misset en eneste, så jeg følte ikke jeg kunne gøre mere der.

Til BabyBIGtime. Du skriver han er dobbelt så gammel som dig. Ingen fordomme fra mig omkring alder. Faderen til mit kommende barn er 13 år ældre end mig. Jeg er 28 og han fylder 41 i år.

Knus Linda 26+1, som selv i en alder af 28!!! frygter lidt at skulle være alene om et barn.

okeej   hos os er der 16 år og én dag imellem hehe

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

det lyder og så crazy når jeg bare er 15 og han 31. Men når vi bliver ældre vil det høres bedre ud eller sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.