at leve uden den kærlighed jeg har til min mand ville fandme være svært... Men ville heller ikke kunne leve uden min lækre søn
Ville selvfølgelig altid vælge mit barn
men tror at det vlle gå meget ud over min søn, hvis jeg mistede min mand, for hvor meget ville man få "lov" at sørge når man også skal passe et barn, og det kan give mega bagslag
Men mistede jeg min søn, var der jo ikke nogle ud over mig selv, jeg skulle tage ansvar for + at så havde jeg min mand, som er min bedste ven, til at sørge med og få støtte af
Kan følge din logik men vil sige jeg har stået i det - har mistet min datter, havde en større datter og havde min mand.
Ens bedste ven, ens mand, jo man støtter hinanden, men man sørger også vidt forskelligt og der er faktisk en del der glider fra hinanden i sorgen fordi man ændrer sig fundamentalt....
Og fordi man er mor (eller far) kan man mangle/sørge og samtidig være forældre til sit barn - instinktivt lader det sig gøre. Et lille eksempel: vi skulle begrave min datter og jeg havde lavet en masse arrangementer så andre var der for min store datter for jeg ville være mor til min døde, jeg ville have den afsked uden at skulle tænke. Men halvvejs inde i begravelsen brød min datter sammen og jeg blev MOR, jeg ønskede kun en ting og det var at være der for hende, beskytte hende og vise hende jeg passede på hende - mine egne behov var ligegyldige for det som gav mig livet igen var at være mor til hende....
Anmeld